تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هوا ممنوع می‌شود؟

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ جای دنیا زمان آلودگی مدارس را تعطیل نمی‌کنندتاکید کرد که سیاست ما تعطیلی مدارس نیست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا مرادصحرایی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد:سیاست دولت به طور عام آموزش و پرورش به طور خاص اصلا تعطیلی مدارس نیست؛ ما باید راهنمای فعالیت در زمان آلودگی هوا داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: تقریبا در هیچ کجای دنیا این کاری را که ما می کنیم نمی کنند. شبکه شاد الان خوب فعالیت می کند؛ بعضی زمان ها ۳ میلیون کاربر همزمان دارد ، پیشتیبانی که زمان کرونا از شاد می شد الان نمی شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص در نظر گرفتن بودجه نوسازی مدارس از محل مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بحث کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس دیده شد که از محل مالیات بر ارزش افزوده صورت خواهد گرفت.

مدرسه فوتبال

وی درباره مدرسه فوتبال، گفت: ما دو نوع دبیرستان و مدرسه ورزشی داریم که دنبال این هستیم این دو را یکی کنیم؛ همچنین برخی از باشگاه‌های معروف درخواست مدرسه فوتبال دارند که با دید مثبت آن را بررسی می‌کنیم.

‌وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقوق نیروهای خرید خدماتی پرداخت نشده است، گفت: سال گذشته زمانی که سرپرست وزارتخانه شدم، خرید خدماتی‌ها ۷ ماه بود حقوق دریافت نکرده بودند؛ ما به دنبال حل این مشکل هستیم.

ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 396137
لینک کوتاه :

۹ دیدگاه

  1. عزیزان فصل پاییز رو دو ماه اول همه برن مدرسه برج ۹.۱۰.۱۱.۱۲ رو دوروز در هفته کنید و سه روز آنلاین
    سه ماهه بعدم هوا خوبه
    آخه این راحت ترین و بهترین کاره
    هم برای آلودگی هم برا سلامتی

    1. شماهوا رو تمیز کن .مدرسه ها تعطیل نشه.هوای آلوده مریضی بچه ها واسیرشدن برای درمان پزشکی با این هزینه های گران شما به اینم فکر کردید.اول سلامتی بعد دانش .فکری اثاثی برای آلودگی هوا کنید

  2. برنامه شاد هرچه مزایا داشته باشد کلی معایب بیشتر از سود دارد این که بچه ها رو به گوشی وابیته شدید کرد به واسته درس گوشی صبح تاشب دست شون بود وهر چه که نباید می دانستن رو دانستن وتعداد زیادی از راه بدر شدن واز طرف دیگه معلمهای مذهبی خیلی کمه ویا بخاطر نگرفتن حقوق به موقع اهمیت زیادی به دین ومذهب بچه ها نمی دن وزیادشدن بچه اتباع درمدریه ها کیفیت اموزش پنجاه رسیده از صد مخصوصا ابتدایی ها یک نفر والدین چه در شاد باید کنار شون بشینه کمک شون کنه وچه در مدرسهکتابها خیلی سخت تر از گذشته شده که در درک یک بچه بعضی از سولات ریاضی برنمیاد وپیچیده است وهم معلم اهمیت نمیده هنوز درس نداده تکلیف می ده در خونه حل شود والدین باید درس بدن توضیح بدن بعد خانوم درست ش رو اگر وقت کنه بهشون می گه این شر نظام اموزشی ما بعد مدزسه بچه های هیت امنا جدا است مدریه نمونه دولتی ها حدا هست کلی پول می خواد مدرسه غیر انفاعی جدا است مدرسه خصوصی جداد است یک دانش اموز تیز هوش ونخبه بی پول در اینجا هیچ شانسی نداره بعد الودگی هوا برای همه است چه بزرگ چه کوچک برید حل کنید این مشکل رو وکمتر به فکر جم کردن باشید کمی انقاق کنید برای سلامتی که ازهمه مهمتره وحل کنید این مشکل بزرگ رو که راحت مشکلات کشور افقانستان وبجای جذب افقاتی به فکر مردم ایران باشید که خیلی جاها سوختن ولی پشت نظام وکشور خودسون بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا