در منطقه ۲ شهر جهانی کودک ساخته می شود

شهردار منطقه ۲ از راه اندازی شهر جهانی کودک در این منطقه خبر داد. شهردار منطقه ۲ از راه اندازی شهر جهانی کودک در این منطقه خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی صالحی در مورد ساخت شهر جهانی کودک در منطقه ۲ گفت. یک زمینی در منطقه ۲ متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد. در تقاطع بلوار شهید دادمان و شهید فرحزادی وجود دارد و قبل از انقلاب برای کانون پرورشی طراحی شده بود، اما نیمه کاره رها شده بود.

وی افزود: در مذاکراتی که با کانون پرورش فکری داشتیم قرار بر این است که یک طراحی در این زمین باشد. زیرساختی برای آموزش و تفریح کودکان و نوجوانان باشد. اصطلاحا دوستانمان در کانون پرورش فکری آن را شهر جهانی کودک می نامند.

صالحی با بیان اینکه زمین شهر جهانی کودک وسعت زیادی دارد، گفت. شهرداری تهران نیز اعلام کرده که در صدور مجوزها، عوارض و… کمک خواهد کرد و کاملا همراه بودیم.

شهردار منطقه ۲ تأکید کرد: برای ایجاد این فضا باید پروسه اداری طی شود. پرونده برای کارگروه کمیسیون ماده ۵ نیز ارسال شده و برای کمیسیون نیز باید ارسال شود. دوستان کانون فکری نیز باید اقدامات طراحی را همزمان انجام دهند.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 396291
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سال ۹۰ مردم ۸۰۰هزارتومان رو قسطی ثبت نام کردن چه شده سازمان حج وزیارت یک مرتبه از همون مردم خواسته ۴۰ تا۴۴میلیون تومان نقدا جهت اعزام واریز کنن نه اینکه بااین وضعیت اقتصادی حال وضع مردم خیلی خوب شده که ۴۴میلیون چیزی نیست یا بفکر جیب مبارک خودشون هستن با حقوقهای نجومی شون کجای این برنامه ریزیتون بوی مسلمانی می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا