ارائه خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه خودرو

در دور بعدی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی قرار است تا دوباره محصولات جدیدی به بازار معرفی شوند و مشتریان بتوانند گزینه های بیشتری را برای انتخاب داشته باشند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که دور بعدی سامانه وارداتی ها با حضور خودروهای جدید همراه خواهد بود. وی در این خصوص گفت: «در دور بعدی سامانه وارداتی ها که بزودی برگزار می شود، مشتریان دارای اولویت می توانند محصولات جدیدی را از نشان جی ای سی (GAC) و سوزوکی انتخاب کنند. همچنین به دنبال آن هستیم که کیا K5 هم در دور بعدی سامانه وارداتی ها عرضه شود».

رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: «در حال حاضر حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی در خاک کشور حضور دارند. فرایند تخصیص به مشتریان سامانه را سپری می کنند. همچنین محموله های دیگری در مسیر ایران هستند که پس از ورود به خاک کشور، در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می شوند».

ضیغمی در پایان افزود: «در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری، خودروهای جدید دیگری هم به سامانه وارداتی ها اضافه شوند. مشتریان بتوانند تنوع بیشتری را در این بخش تجربه کنند. نیسان، مزدا و هوندا جز نشان های تجاری هستند که امروز فرایند اخذ مجوزها را طی می کنند. برنامه داریم تا محصولات این خودروسازان خارجی را هم به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه کنیم».

روز گذشته اعلام شد که محموله جدید خودروهای سوزوکی و جی ای سی به کشور رسیده اند. برای همین می توان احتمال داد که در دور جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی این خودروها هم عرضه می شوند. از سویی کیا K5 هم در مراحل اخذ مجوزهای استاندارد قرار دارد. باید بزودی منتظر فروش این سدان کره ای باشیم. با توجه به پیگیری ها به احتمال زیاد تا پایان سال جاری ۵ مدل خودروی وارداتی دیگر هم به سامانه اضافه خواهند شد.

آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 396693
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. مردم فرهنگ سوار شدن ماشین ها ی داخلی را ندارند جاده ها هم استاندارد نیست خیابان ها هم که معلوم نیست پیاده رو است یا محل عبور ماشین یا پارکینگ این فرهنگ ملت ماست بعد میخواهیم با پل هوایی همه چیز عالی میشه نگران نشو ،😂😂 این فرهنگ نیاز به ماشین خارجی ندارد داخلی هم از سرشان زیاد است،😏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا