برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفندماه

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون جذب ۱۵ هزار مربی پرورشی در اسفند امسال خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده در پرسش و پاسخ برخط با معلمان درباره اینکه چرا برخی مدارس ابتدایی معاون پرورشی به صورت تمام وقت ندارند، اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی از حدود ۱۵ سال گذشته در معاونت پرورشی به وجود آمده است. به طوری که نزدیک به ۵۰ درصد مدارس فاقد معاون پرورشی و مربی تربیتی است.

وی افزود: امسال به ما وعده جذب تعداد ۱۵ هزار مربی پرورشی و تربیتی را داده‌اند. اکنون در حال تدوین دفترچه آن هستیم تا در اسفندماه امسال آزمون آن برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: قرار است تا چهار سال آینده هر سال تعداد قابل توجهی نیرو برای معاونت پرورشی جذب شوند تا بتوانند برخی از این کمبودها را جبران کنند.

همکاری دانش آموزان برای مشارکت در مسابقات

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خواستار همکاری دانش آموزان برای مشارکت در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شد. وی اظهار داشت: بخشنامه برنامه فراگیر پرورشی و طرح نماد (نظام مراقبت از دانش‌آموزان) به زودی به مدارس ارسال می شود.

باقرزاده با اشاره به اهمیت حمایت از معاونان و مربیان پرورشی گفت: مدیران به‌ ویژه از مربیان پرورشی حمایت کنند. باید فضا را برای آنان با کمک خانواده‌ها و کمک برخی از معلمان که همراه هستند، فراهم کنند.

وی از برگزاری مانور زلزله در حدود ۳۰ هزار مدرسه در سراسر کشور خبر داد. از مربیان پرورشی مدارس خواست تا دانش آموزان را به انجام فعالیت های فرهنگی و پرورشی تشویق کنند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 397228
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. جان فرزندتان اگر باز انتخابی می خواهید آزمون بگیرید ومخارج راسر دست مظلومان ۱۰سال خدمتی بگذارید ودوباره داغ تبعیض وبی عدالتی را روی دلشان بگذارید

  2. چرا همیشه تو اطلاعیه ها میگن مربی پرورشی اصلا حرفی از مشاوره نمیزنند یا اینقدر بیسواد هستید که مربی پرورشی و مشاور مدرسه را یکی میدونید 😇یا شایدم اصلا مشاوره نمیگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا