برای خرید جیلی آزکارا چه مبلغی باید بپردازید؟

قیمت نهایی جیلی آزکارا امروز مشخص شد و حالا مشتریان می دانند برای خرید نهایی این خودرو در مجموع چه مبلغی خواهند پرداخت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، قبل تر مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای جیلی آزکارا ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود.حالا قیمت نهایی جیلی آزکارا مشخص شده است. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، قیمت نهایی کراس اوور وارداتی ۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مشتریانی که در شرایط فروش قبل مبلغ علی الحساب را را پرداخت کرده اند برای تحویل خودرو می بایست مابه التفاوت مبلغ نهایی را برای تکمیل خرید خود بپردازند.

مشخصات فنی آزکارا
آزکارا یک کراس اوور دو دیفرانسیل و هیبرید است. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتر توربوشارژ و TGDI قرار دارد. با کمک سیستم هیبرید توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به تمام چرخ ها می رسد. این یعنی در آزکارا سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را داریم.

جیلی آزکارا سطح قابل قبولی از امکانات را ارائه می دهد. در این کراس اوور امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری و کشش، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، نور بالای هوشمند، حرکت بین خطوط، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل آداپتیو، سنسور نور و باران، جلوآمپر دیجیتال، شارژر وایرلس، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سانروف پانورامیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی کابین و… را در این خودرو می بینیم.

آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 397470
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. خب این خودش یک کلاهبرداری آشکار در روز روشن ازمردم هست . ماشین را قبلا باشرایط قیمتی که براش گذاشته اند، باهمان شرایط برای خرید ثبت نام کردندو حالا چون قیمت جدید داده شده، مابالتفاوت طلب می کنند. از ماست که برماست. به امیدآگاهی بیشتر مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا