جزئیات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

آمریکا در واکنش به حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های عبوری از دریای سرخ به مقصد تل‌آویو، تحریم‌هایی را علیه یک فرد و سه صرافی که ادعا کرده با ایران ارتباط دارند، اعمال کرد!

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از سرویس سیاسی در لحظه، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (پنجشنبه) در تازه‌ترین واکنش به حملات ارتش ملی یمن به کشتی‌های عبوری به مقصد تل‌آویو از دریای سرخ، تحریم‌هایی را علیه یک فرد و سه صرافی واقع در یمن و ترکیه اعمال کرد. مدعی شد که این فرد (رئیس اتحادیه صرافان صنعا) و سه صرافی تسهیل‌کننده کمک مالی ایران به جنبش انصارالله هستند!

در بخشی از بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: اقدام امروز ما بر اراده‌مان جهت محدودسازی جریان تزریق غیرقانونی پول به حوثی‌ها، که به حملات خطرناک علیه کشتیرانی بین‌المللی ادامه داده و خطر بی‌ثبات‌سازی منطقه را تشدید می‌کنند، تاکید دارد.

این تحریم‌ها در حالی است که به‌دنبال تشدید جنگ در نوار غزه و بمباران بی‌وقفه فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی، «نیروهای مسلح یمن» در بیانیه‌ای اعلام کرد در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد از تردد کشتی‌های صهیونیستی به مقصد فلسطین اشغالی جلوگیری خواهد کرد و همچنین به شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل دریایی درباره دادوستد با بنادر اسرائیلی هشدار داد.

نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این حملات در حمایت از فلسطین انجام می‌شود. متعهد شده است مادامی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به نوار غزه متوقف نکند، به حملاتش ادامه خواهد داد. تاکنون چندین کشتی هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته‌اند.

سیاسی
شناسه : 397993
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. شما لطفا رست از جیب ما بردا ید هدیه اینترنت پیشکش. اینهم احتمالا می خواهند کلاهی سر ملت بگذارند ولله آقایان خیلی دلشان به حاکمیت نسوخته ملت از گرسنگی رنج می برند نه از بی اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا