یک کره‌ای جدید در سامانه یکپارچه خودرو پارک کرد

به تازکی یک سدان کره ای جدید به سامانه وارداتی ها اضافه شده است. گفته می شود که کیا K5 طی روزهای آینده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در هفته های گذشته شرکت کوشا خودرو به صورت رسمی کیا K5 را رونمایی کرد. زیر کاپوت سدان K5 کوشا خودرو یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را انجام می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق این سدان در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و همین ترکیب باعث می شود تا سواری نسبتا نرمی را در این خودروی کره ای تجربه کنیم.

این سدان کره ای جدید که به سامانه وارداتی ها اضافه شده است به چراغ های LED، سنسور نور، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل، تهویه دستی و نمایشگر ۸ اینچی اندروید با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید و… مجهز است.

کیا K5 سدان نیمه لوکس و کلاس D کره ای به حساب می آید که در بازار کشورهای مختلف فروش خوبی را داشته است. می توان K5 را جایگزین اپتیما در بازار ایران دانست. این احتمال وجود دارد که در آینده نمونه های کامل تر کیا K5 هم توسط کوشا خودرو به بازار ایران بیایند. در صورت عرضه نمونه های کامل تر کیا K5، می توان استقبال بیشتری را از این سدان کره ای پیش بینی کرد.

هنوز به صورت رسمی در مورد تیراژ و قیمت عرضه کیا K5 کوشا خودرو اطلاع رسانی نشده است. اما می دانیم که این خودرو می تواند گران ترین محصول کیا و کوشا خودرو در سامانه وارداتی ها باشد.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 398303
لینک کوتاه :

۵ دیدگاه

  1. چرا دروغ میگید کی گفته ثبت نام سهام عدالت وراث رایگان انجام میشه ۶۰۰ هزار گرفتن گفتن برو پیامکش میاد.اینطور که پیداست حالا حالاها باید بدویم.دیگه چی تو این مملکت رایگانه.منتی سر مردم نزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا