فردا آخرین فرصت برای موتورسیکلت سواران است

صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: احتمال تجدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌هادر دوره‌های زمانی دیگر قطعی نیست.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی قمصریان، مدیر صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت. بر اساس اجرای سیاست‌های دولت و با دو رویکرد اصلی حمایت از اقشار آسیب پذیر و بعد افزایش و گسترش ضریب نفوذ بیمه هر ساله پیشنهاد خود را برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ارائه می‌دهیم. این پیشنهاد از سوی بیمه مرکزی به وزیر اقتصاد ارائه شده. وزیر هم به عنوان رئیس مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی این پیشنهاد را بررسی می‌کند.

این مقام مسئول گفت. با توجه به موافقت وزیر تمام جرایم بیمه شخص ثالث موتور سیکلت‌ها و ماشین آلات کشاورزی بدون بیمه‌نامه از ۱۳ آذر تا فردا ۱۲ دی به مدت یک ماه به شرط خرید بیمه‌نامه یکساله شخص ثالث در نظر گرفته شده بود. افراد تا فردا فرصت دارند از این بخشودگی استفاده کنند.

مدیر صندوق تامین خسارت‌های بدنی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا این بخشودگی تمدید خواهد شد؟ اظهار کرد: خیر این بخشودگی تمدید نخواهد شد. فردا آخرین روز این دوره است و توصیه می‌شود حتما افراد از این بخشودگی استفاده کنند. چرا که دستگاه‌های اجرایی تکالیف خود را در خصوص بیمه شخص ثالث پیگیری می‌کنند. مرحله به مرحله خدماتی که به وسیله فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود از جمله صدور پلاک، معاینه فنی، ماده ۴۸ و سهمیه سوخت و.. محدود می‌شود.

قمصریان می‌گوید: احتمال تجدید این بخشودگی در دوره‌های زمانی دیگر قطعی نیست و ممکن است پیشنهاد نشود یا حتی موافقتی صورت نگیرد.

او در خصوص اسقبال از این طرح هم گفت: استقبال را باید بیمه مرکزی بر اساس آمار و سامانه‌های خود بعد از پایان دوره گزارش دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بانک و بیمه
شناسه : 398853
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. دیگه داره دوسال میشه وام ازدواجمونو ثبت کردیم یا پیامکش نمیاد یا میاد کلی کاغذی بازی انجام میدیم بانکا میگن بودجه نداریم
    با اینکه سودشم میگیرن ملت دلشون خوشه وام میگیرن حقوقم ماشالله میلیاردی میگیریم به وام احتیاجی نداشته باشیم…
    درد زیاد است گوشا کر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا