مسافرکشی در تهران با پلاک شهرستان ممنوع می شود

رییس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از خودروها متعلق به تهران نیستند و برای مسافرکشی به پایتخت می‌آیند و باید ساماندهی شوند که ما درخواست کردیم بررسی‌ها در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تهاتر هفت فقره از املاک شهرداری با وزارت ورزش بررسی خواهد شد، گفت: این املاک به جای ورزشگاه تختی برای آزادراه شوشتری تهاتر خواهد شد.

وی ادامه داد: دو ورزشگاه نیز از گذشته در اختیار وزارت ورزش بود اما از لحاظ ملکی واگذار نشده بود که امروز پس از تصویب، این واگذاری عملیاتی می‌شود.

چمران با اعلام اینکه امروز به دلیل تعدد پرونده باغات جلسه شورا در ساعت هشت صبح آغاز شد، افزود: بررسی گزارش حسابرسی و طرحی برای منطقه ۲۱ نیز در دستور جلسه امروز است.

وی با بیان اینکه مباحثی با اصنافی از جمله پارچه‌فروشان بازار پایتخت مطرح شد، اظهار کرد: این صنف تمایل داشت که در کنار شهر آفتاب، کارگاه‌های خود را دایر کند. ما دنبال این بودیم که نمایشگاه دائمی این محصولات برپا شود. تعدادی از اصناف خیابان امیرکبیر و لاله‌زار هم مایل به راه‌اندازی کارگاه و نمایشگاه بودند؛ اما اقدام عملیاتی انجام نشد.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: ما موافق این هستیم که انبارها خارج از محدوده بازار باشد و فروش در بازار انجام شود.

وی با بیان اینکه جزئیات طرح ترافیک هنوز به شورا اعلام نشده است، گفت: بعید به نظر می‌رسد تا پایان امسال طرح ترافیک آماده شود اما در سال آینده طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. استاندار تهران اعلام کرده که بسیاری از خودروها متعلق به تهران نیستند و برای مسافرکشی به پایتخت می‌آیند و باید ساماندهی شوند که ما درخواست کردیم بررسی‌ها در این زمینه صورت بگیرد. نظر بر این بود که به دلیل آلودگی هوا طرح جدید ترافیک سخت‌گیرانه‌تر باشد.

ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 398944
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. با سلام
    خب میرن دم ی املاکی رو میبینن ی اجاره نامه جعلی درست میکنن پلاک تهران میگیرن کار میکنن مگه تو دوران کرونا نبود مشکل شرکت‌های مسافر بری اینترنتی هستن بدونه بررسی یک سری مسائل وبرای نفع خودشون هر کاری رو انجام میدن اگر میخوان دولت مردان بدون در نظرگرفتن سیاست های پولی مشکل ترافیک و آلودگی هوای تهران رو حل کنند فقط و فقط باید به شماره های ملی یا همون کد ملی ملاک قرار بدن که از شهرستانها برای کار نیان تهران و موقعیت کاری رو در همه جای کشور گسترش‌ بدن الان شرکت‌های اسنپ و تپسی و امثالهم واقعا به ترافیک تهران دامن زدن…

  2. سلام ولا قبل هم ممنوع بود ولی راهنما ورانندگی کسیای که نمره سهر ستان بود با ادر فامیل یا اشنا یا رفیق ژا ادر س غیر پول می گرفتن و نمره سهرستان تبدیل تهران میشدباید فکری بحال این کار کرد وگر نه فایده ندارد رشوه پارتیی اشنا تمام این قانون را بهم میریزد وگر نه من ی که کارم فقط رانند گی است با بدبختی بکشم تو این تهران

  3. جناب چمران حتما می‌دانند نفت وبنزین تهران مال شهرستانه حتما می‌دانند آب تهران متعلق به شماله حتما میدانید گندم تهران مال خوزستان وفارس کردستان هست در روستای ما به اندازه یک پل هوایی عابر درطول ۴۵سال ازبیت المال هزینه نشده است،پس شما وبال گردن ما هستید وسهم ملت ایران را تهران می‌بلعد یک مسافر کشی هم زورتان می‌آید، این مسئولی که هرگزنتوانست کاری بکند که خیرش به ملت برسد درجایگاهی نیست که مردم راازآمدن به تهران محدود کندشعارتهران شهری برای همه اگر درست نیست اجازه بدهید ما منابع شهرستان رابه شما ندهیم تا همدیگر را بخورید.

  4. متاسفم برای مسئولین بی فکر همین مسافر کش ها نباشن مردم چند ساعت باید منتظر ماشین باشند فکرشو کردین علت ترافیک مسافر کش نیست ،علتش سودجویی شهرداری هست وقتی بیشترین درآمد شهرداری از فروختن تراکم هست.فروش تراکم بدون درنظر گرفتن عرض کوچه و خیابان فقط برای درآمد زایی عاقبتش میشه این بدون درنظر گرفتن فضاهای تفریحی و ورزشی وغیره فقط همینطور مجوز برج صادر میشه کوچه ای که قبلاً صد خانوار داخلش زندگی می‌کرده الان با همان عرض هزار خانوار زندگی میکنند خب بنظر شما همه این افراد ساعت ۷برن سرکار به مشکل نمی‌خورند متاسفم برای مدیرانی که چیزی از شهر سازی نمیدونند فقط بلدن محدودیت بزارن محدودیت طرح میزارن میفروشن درآمد کسب کنند

  5. سلام جناب آقای چمران،چندبار با ارسال نظر با توجه به تجربیات، همین تصمیم جدیدتان را به سایت های مختلف ارسال کردم.لطفا راجع به منع انتقال کارمندان به تهران با انتخاب مدیران از شهرستان هم تدبیری بیاندیشید.که قطعا مشکل آلودگی،ترافیک و افزایش جمیعت بی رویه پایتخت بر روند به حداقل رسیدن مشکلات کمک خواهد کرد.

  6. سلام.
    آقا لطفا خواهشن مسافر کشی پلاک شهرستان را در تهران ممنوع کنید این انصاف نیست ما این همه تو ترافیک باشیم چون یه عده از شهرستان میخوان بیان تهران پول در بیارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا