زمان افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر اعلام شد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده در شهرهای جدید برای بهمن ماه امسال خبر داد و تاکید کرد که با افتتاح‌های دهه فجر، میزان افتتاح واحدهای تکمیل شده در شهرهای جدید در دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد می‌رسد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از وزارت راه و شهرسازی، «علیرضا جعفری» درباره برنامه‌های آن شرکت در اجرای طرح‌های مسکنی و همچنین افتتاح‌های پیش‌رو، افزود: مطابق برنامه، ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده که در دولت سیزدهم در حال تکمیل است در بهمن ماه و به مناسبت ۲۲ بهمن، افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: با افتتاح این واحدها که عمده آنها در شهرهای پردیس و مهستان (هشتگرد) است، میزان افتتاح‌های مسکن در شهرهای جدید و توسط دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد خواهد رسید.

جعفری تصریح‌کرد: همه واحدهایی که در شهرهای جدید به بهره‌برداری می‌رسد، با تامین سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و سایر موارد است و در شهرهای جدید توجه به کیفیت زندگی مورد تاکید است.

شرکت عمران شهرهای جدید تعهد کرده است تا در کنار ساخت واحدهای نهضت ملی‌مسکن، واحدهای باقی‌مانده مسکن‌مهر شهرهای جدید را نیز به انجام برساند. همچنین، دولت تعهد کرده است تا با پایان یافتن دولت سیزدهم واحدی تحت عنوان مسکن مهر در کشور باقی نماند.

ایرنا

مسکن
شناسه : 399270
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. بدبخت بیچاره مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره چشم انتظار موندند بدون خونه اجاره نشین هستند حدود۲۹سال می‌شود گناهشان چیه خونه دار نمی‌شوند واقعا کار خوبی نیست مسعولان محترم بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره چشم انتظار موندند مددجویان یه خونه کوچولو داشته باشند همیشه در حصرتن بدبخت بیچاره مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره سر پرستان خانواده بدون خونه اجاره نشین که هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا