انفجار اول کرمان انتحاری بود

بنابه اظهارات یک منبع آگاه، علت انفجار اول در کرمان، عامل انتحاری عنوان شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز یک منبع آگاه امروز (۱۴ دی ماه) در گفت‌وگو با خبرنگارش عنوان کرده است. بررسی صحنه انفجار گلزار شهدای کرمان در ساعات اولیه، حکایت از عملیات بمب‌گذاری با بسته‌های انفجاری داشت. اما با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می‌توان گفت که انفجار اول مشخص شده است. انتحاری بوده و انفجار دوم نیز در دست بررسی است. به احتمال زیاد این عملیات نیز انتحاری بوده است.

وی اظهار داشت: عامل انتحاری در حادثه اول، مرد بوده که در نتیجه انفجار کاملا تکه تکه شده. کار شناسایی عامل انتحار در دست بررسی است.

محل انفجارها به ترتیب در فاصله ۱.۵ کیلومتری و ۲.۷ کیلومتری مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده. علت انفجار در این اماکن عدم امکان عبور از گیت‌های بازرسی در آن محدوده بوده است.

عصر دیروز(۱۳ دی ماه) ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد. به دنبال آن، ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

منبع: ایرنا

سیاسی
شناسه : 399565
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. لطف کنید همین قدری که قرار بود پاییز تحویل بدین و پول را تمام و کمال گرفتید خوب خدمات دهی کنید و بعد اسم نویسی کنید.گناه ما چیه که از برج ۲ که اولین واریزی را انجام دادیم طبق حرفی که شرکت زد ۳ ماهه بود چطور داخل برگه قرارداد نوشته تحویل ۰۹/۳۰ و جالبه که هنوز فاکتور نشده.برج ۸ وجه تکمیلی را واریز کردیم.من وام گرفتم و جواهرات خانمم را فروختم .خدا را خوش میاد دستمون به جایی بند نباشه؟ ؟؟؟

  2. تا کی این بدبختی ها وادمکشی ها را تحمل کنیم کجای دنیا اینطوری است آیا اگر زن وبچه های سران بود چکار می‌کردید اگر خدایی بود جواب میداد مملکتی که درآن هزاران اختلاس می‌شود وستم می‌کنند خدا ازآن مملکت می‌رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا