با حضور رئیس‌جمهور؛ ۷۱۸۳ واحد مسکن ملی در زنجان افتتاح می‌شود

روز شنبه ۱۶ دی ماه با حضور رئیس جمهور در استان زنجان علاوه بر واگذاری زمین به ۷۰۰ متقاضی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۷۱۸۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی افتتاح و زمین برای ساخت ۱۰ هزار مسکن روستایی و شهری به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز شنبه (۱۶ دی ماه) آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۷۱۸۳ واحد مسکونی از جمله ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی واگذاری به صورت اجاره ۹۹ ساله انجام می‌شود.

بنابراین گزارش بقیه واحدهای آماده افتتاح شامل بهره‌برداری از ۱۲۱۳ واحد مسکونی خود مالک طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ مسکن روستایی در استان زنجان است.

همچنین به طور همزمان با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین واگذار می‌شود.

ایرنا

مسکن
شناسه : 399764
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا