بورس با رنگ سبز غریبه است!

در معاملات امروز یکشنبه هجدهم دی‌ماه؛ شاخص کل بورس با کاهش ٨٠٠ واحدی به ارتفاع ٢ میلیون و ١٥٣ هزار و ٩٧٥ واحد رسید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در معاملات امروز یکشنبه هجدهم دی‌ماه؛ شاخص کل بورس با کاهش ٨٠٠ واحدی به ارتفاع ٢ میلیون و ١۵٣ هزار و ٩٧۵ واحد رسید.

بر این اساس؛ شاخص‌ هم وزن نیز با کاهش ۴١٩ واحدی به سطح ٧۵٩ هزار و ۶٠٣ واحد رسید.

همچنین؛ ارزش کل معاملات امروز بازار به ۲۸۰.۳۵۰ میلیارد تومان رسید. ۴۵۶۳ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بود.

افزون بر این؛ «شبندر، شپدیس، شپنا و شتران» بیشترین تاثیر مثبت و «خودرو، کگل و اخابر» بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سهام داشتند.

از سوی دیگر؛ نمادهای «داتام، خودرو و ثشاهد» نیز پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بازار سهام بودند.

بر این اساس؛ شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز امروز ۴ واحد افزایش داشت و به محدوده ٢۶ هزار و ٢۴۶ واحد رسید.

در عین حال؛ نمادهای «انتخاب، خاور و وسپهر» بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند. نمادهای «نخریس، کرومیت و کمرجان» پرتراکنش‌ترین نمادهای این بازار بودند.

سنا

بورس
شناسه : 400373
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. اخه بورس شده یه کارشون فقط فکرشون اینکه ک مبادا کسی سود کنه ؟تمام تلاششون و حواسشون اونجاس ک با رباط و الگوریتم ک دستشونه چطوری بازی کنن ک کسی سود نکنه و همیشه بر خلاف حقیقی ها بپیچن و زمان شاخص رو بالا و پایین کن مثل اینکه بخوای با ابر کامپیو تر شطرنج بازی کنی وقتی رباط و معامعلات الگوریتم دست عده ایی خاص باشد صد در صد حقیقی می بازد چون ابزار ها مساوی نیست و اینجا هم همان خشت اول است ک تا ثریا دیوار رود کج را ادامه می دهید . اهالیه بازار سرمایه و بورس کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا