وام فرزندآوری پلکانی افزایش می‌یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش میزان تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر داد وگفت: برای فرزندانی که از سال 1402 به بعد به دنیا آمده‌اند تسهیلات فرزندآوری به ازای فرزند اول چهارصد میلیون ریال است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحیم زارع با اشاره به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش هزینه‌ای، گفت: کمیسیون در جریان بررسی بند (ث) لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پیرو تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری (موضوع ماده(۱۰) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) مواردی را به تصویب رساند.

این کمیسیون مصوب کرد: برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۲ به بعد به دنیا آمده اند تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول چهارصد میلیون ریال. به ازای فرزند دوم هشتصد میلیون ریال. فرزند سوم یک میلیارد و دویست میلیون ریال. برای تولد فرزند چهارم یک میلیارد و پانصد میلیون ریال. به ازای فرزند پنجم و بیشتر دو میلیارد ریال پرداخت شود.

خانه ملت

اجتماعی و فرهنگیبانک و بیمه
شناسه : 400423
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. جلال خالق،…شما تورم و چندبرابر،شدن قیمتها را کاهش بدهید لطفاً.قیمت پوشک و شیرخشک و هزینهای،زایمان وازمایشات را بصورت حداقل برسانید واسه قشر کارگر و رانندهای،اسنپ یا مسافر برهای،شخصی مثل بنده.حداقل،وام قرض الحسنه…پیش کش..قربون قدیمها،بدون هیچ نگرانی نیروی انسانی و تولد بوده تو مملکت..این نظر بنده حقیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا