آیا خرید خودرو قسطی صرفه اقتصادی دارد؟

خرید خودرو قسطی یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای کسانی است که نمی‌توانند یک‌باره هزینه انجام یک تصمیم مالی بزرگ مانند خرید ماشین را تقبل کنند. اما پیش از شرکت در طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو یا سایپا باید به عوامل متعددی توجه شود که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

نکات مهمی که پیش از خرید خودرو قسطی باید در نظر بگیرید

پیش از اینکه برای خرید خودرو قسطی اقدام کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید؛

  • ماشین مورد نظرتان را انتخاب کنید

برای خرید ماشین، باید اطلاعات کافی داشته باشید و بر اساس بودجه، اهداف و سلیقه خود ماشین دلخواهتان را انتخاب کنید. آگاهی شما درباره خودرو باید به اندازه‌ای باشد که بتوانید بین دو خودرو هم رده از نظر قیمتی تصمیم‌گیری کنید و بر اساس کلاس بدنه، مشخصات فنی و ایمنی و یا حتی ظرفیت کابین و امکانات رفاهی، یکی را بر دیگری ترجیح دهید.

  • شرایط خرید را در نظر بگیرید

نمی‌توان به صرف پیدا کردن طرح خرید اقساطی ایران خودرو به هر مرکزی اعتماد کرد و پای میز معامله رفت. لازم است تا شرایط خرید، میزان سود، مبلغ قسط‌ها و تعداد پرداخت‌ها، نوع قرارداد، شرایط‌ فسخ و دیرکرد و مواردی از این دست را به دقت بررسی کنید. از آنجایی که قسط‌های زیاد ممکن است هزینه سود را بالا ببرند، لازم است با شرایط خرید خودرو قسطی توسط هر مرکز آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • توان مالی خود را در نظر بگیرید

شما باید واقع‌بینانه شرایط مالی خود را در نظر بگیرید. اگر به اندازه شرکت در طرح خرید اقساطی ایران خودرو توان مالی دارید، سراغ خرید قسطی یک شاسی بلند لوکس خارجی نروید. ممکن است توان پرداخت قسط‌های ماهیانه با رقم بالا را برای مدتی طولانی نداشته باشید. لذا لازم است پیش از خرید خودرو قسطی، قدرت خرید خود را به صورت دقیق ارزیابی کنید.

چرا خرید خوردو قسطی می‌تواند سودمند باشد؟

خرید خودرو قسطی برای بسیاری از افراد، گزینه‌ی مناسبی است، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خرید بزرگی مانند یک خودرو را با اقساط ماهیانه و مبلغ کمی محقق کنند. خرید قسطی می‌تواند سودمند باشد، زیرا با پرداخت قسط‌های کوچک به جای پرداخت یک مبلغ بزرگ به صورت یکجا، فرد می‌تواند اهداف خود را محقق کند و وضعیت رفاه و معیشت خود را ارتقا دهد. علاوه بر این خرید خودرو به صورت قسطی برای افرادی که با سرمایه خود در ایده‌های تجاری فعالیت می‌کنند، گزینه‌ی خوبی است، زیرا این امکان وجود دارد که سرمایه خود را جای دیگری ورود دهند و با بخش کوچکی از موجودی حسابشان، ماشین دلخواهشان را خریداری کنند. از طرفی، خرید اقساطی ایران خودرو یا سایپا در شرایطی که اقتصاد کشور تورم بالایی را تجربه می‌کند، همیشه یک انتخاب عاقلانه است، زیرا مبلغ اقساط به مرور و در اثر کاهش ارزش پول کمتر می‌شود اما بر ارزش کلی ماشین اضافه می‌شود. به همین دلیل، خرید خوردو قسطی می‌تواند برای بسیاری از مردم مزایای زیادی داشته باشد.

آیا خرید خودرو قسطی برای شما مناسب است؟

پیش از این که به طور جدی به خرید خودرو قسطی فکر کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. اول اینکه آیا با پولی که دارید می‌توانید یک خودرو مدرن و فنی خریداری کنید؟! اگر پول شما به اندازه یک خودرو دست دوم با کیفیت Bیا C است، پیشنهاد می‌کنیم صرف نظر کنید و برای خرید اقساطی ایران خودرو یا سایپا اقدام کنید تا یک خودرو صفر و مدرن را مالک شوید.

همچنین باید توانایی خود را برای پرداخت اقساط هر ماه نیز بسنجید. خرید خودرو به صورت قسطی گاهی اوقات می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد، زیرا ممکن است فرصتی برای خرید ماشین حتی تا چند سال آینده در دسترس شما قرار نگیرد. اما به هیچ وجه نباید این انتخاب را به سادگی انجام دهید و باید به دقت هزینه‌ها و شرایط قرارداد را بررسی کنید و از همه مهم‌تر یک مرکز معتبر برای خرید خودرو قسطی بیابید.

دلایلی که باعث جذابیت خرید خودرو قسطی می‌شوند

یکی از دلایلی که باعث جذابیت خرید اقساطی خودرو می‌شود، امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ است. خریداران می‌توانند اقساط را به میزان قابل پرداخت ماهیانه تنظیم کنند و از این طریق بتوانند به محصول دلخواه خود دسترسی پیدا کنند، حتی اگر مبلغ کلی آن موجود نباشد. علاوه بر این، مراکز عرضه کننده خودرو قسطی مثل فرنام خودرو با شرایط ویژه‌ای اقدام به عرضه محصولات خود می‌کنند. شرایط انعطاف پذیر و کمک به خریدار برای تجربه بهترین خرید قسطی، باعث می‌شود که خرید خودرو قسطی بسیار جذاب به نظر برسد. زیرا کاربران نه تنها می‌توانند با اقساط متناسب با درآمد خود برای خرید ماشین دلخواهشان اقدام کنند، بلکه از قیمت‌های ویژه و تخفیفات بیشتری هم برخوردار می‌شوند.

برای خرید خودرو قسطی سراغ کدام مرکز برویم؟

خرید خودرو قسطی روشی بسیار رایج برای خرید ماشین است. اما قبل از شرکت کردن در طرح خرید اقساطی ایران خودرو یا سایپا، باید به نکاتی کلیدی توجه کرد.

اول اینکه سراغ مراکزی بروید که با سابقه و معتبر باشند. این مراکز هرگز نام و آوازه خود را فدای چندین میلیون تومان سود اضافه نمی‌کنند و مشتری مداری برایشان اولویت است. مراکزی مانند فرنام خودرو که شناخته شده هستند و بیشترین سطح رضایت مشتریان را به دست آورده‌اند، همیشه باید در صدر لیست شما برای خرید خودرو قسطی قید شوند.

نکته بعدی اینکه قرارداد باید شفاف و قانونی باشد. مفاد مشکوک و مبهم دردسر ساز خواهد شد. بنابراین زیر بار معاملاتی که در آن‌ها تردید وجود دارد نروید. برخی مراکز فروش خودرو قسطی مثل فرنام خودرو به تنظیم قراردادهای قانونی و روشن شهرت دارند.

نکته بعدی اینکه با مرکزی معامله کنید که شرایط شما را در نظر بگیرد و منعطف عمل کند. قوانین خشک و سخت جز اینکه شرایط خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا را برای شما دشوار کند، فایده دیگری نخواهند داشت. فرنام خودرو طرحی برای عرضه اقساطی خودرو در نظر گرفته است که در آن مشتریان می‌توانند با هر میزان سرمایه، حداقل پیش پرداخت و اقساطی که بر اساس توان مالی آنان تعیین می‌شود، برای خرید خودرو قسطی اقدام کنند.

ضمنا قبل از خرید، تحقیق کنید و نظرات دیگران را درباره فروشنده مورد نظر بخوانید. هرگونه پیام نارضایتی یا شکایت را جدی بگیرید و ترجیحا سراغ مراکزی بروید که بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرده است.

معتبرترین سایت در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو سایت فرنام خودرو به ادرس “farnamkhodro.com” می باشد Farnamkhodro.com با در اختیاز داشتن کادر مجرب و حرفه ای در زمینه فروش انواع خودرو های داخلی به مرجع اصلی فروش اقساطی خودرو های ایرانی نظیر شرکت های سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور، مدیران خودرو و …. تبدیل شده است.
علاوه بر آن می توانید با مراجعه به farnamkhodro از قیمت انواع خودرو ها مطلع شده و خرید خود را نهایی کنید.

نکته آخر این است که فروشنده باید متعهد به مفاد قرارداد باشد. تحویل فوری بسیار مهم است. با هیچ بهانه‌ای نباید زمان تحویل خودرو به تعویق بیفتد و همچنین باید در قبال پرداخت‌ها رسید محکم دریافت کنید.

در نهایت باید گفت، اگر بهترین مرکز برای خرید خودرو قسطی را پیدا کردید، معطل نکنید! این همان فرصت طلایی است که منتظرش بودید.

اطلاعات تماس :

۰۲۱۷۷۰۹۱۲۱۸

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 400597
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. والا من دارم سه تومن حقوق میگیرم توی کلان شهرم زندگی میکنم
    همون هفت تومنم اگه حقوقم بود راضی بودم
    هشت ساعت شش روز هفته بدون مرخصی و بیمه دارم کار میکنم چون مجبورم کار نیست تحصیلاتم لیسانس دارم مهارتم دارم اما کار درست پیدا نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا