برخورد جدی با نانوایی‌هایی که اعلام محدودیت فروش کردند

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی هیچ محدودیتی برای خرید نان ابلاغ نشده و با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت ورزد و اذهان عمومی را تشویش کند، برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، مسعود امرالهی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است.این که گفته می‌شود با هر کارت بانکی فقط می‌توان ۴ عدد نان خریداری کرد، کذب محض است و بدون شک با نانوایی‌های متخلف نیز برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: دستورالعمل فروش نان توسط اتحادیه‌های نانوایان وضع نشده است و سکوت این اتحادیه به معنای تایید این امر نیست.

برخورد با نانوایی‌هایی که با محدودیت، تشویش اذهان عمومی ایجاد کنند

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی همچنین تصریح کرد: توسط نهادها و مجموعه‌های دولتی هیچ محدودیتی برای خرید نان ابلاغ نشده و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی نیز پیگیر تخلف نانوایان در این زمینه هستند.

وی در پایان گفت: بدون شک با استناد به قانون با هر واحد صنفی که با نصب پلاکارد یا بنر به این امر مبادرت ورزد و اذهان عمومی را تشویش کند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

تسنیم

کشاورزی
شناسه : 400809
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. کسی که نانوایی مراجعه کنی کارت ندارد از کارت نانوا فقط ۱۰۰۰۰تومان ثبت شده اگرنانوا ۲۰۰۰۰تومان نان به مشتری بدهد نانینو نانوا را خلاف کار یا اقدامی کسر آرد می کند آقای امر الهی سقف ۱۰۰۰۰تومان به دستور که با کارت نانوا به سامان نانینو ثبت شده پاسخ بدهید نانوا را متهم نکنید

  2. بنده به عنوان نانوا حاضرم هر مشتری نانوایی مراجعه کنی بیست نان بربری عرضه کنم بس شماها محدویت ایجاد کردی نه نانوا مورد دیگر متولی اصیلی نانوا کدام اورگان است خودتون می شناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا