پیش بینی قیمت بیت کوین در ۱۰ سال آینده

دارین فاینشتاین، مدیرعامل کور ساینتیفیک (Core Scientific)، پیش‌بینی‌ می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) به‌طور نامحدودی افزایش خواهد یافت؛ زیرا که دفترکل تغییرناپذیر آن، یک شگفتی حسابداری بوده و به سنگ بنای تمدن مدرن تبدیل شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، تغییرناپذیری شبکه بیت کوین به این معنا است که هیچ‌کس قادر به تغییر آن‌چه که درست است، نیست. این مسئله، BTC را به نامزدی برای ثبت تراکنش‌ها برای تمام محصولات و خدمات مالی آینده تبدیل می‌کند.

به گفته فاینشتاین، او زمانی که قیمت بیت کوین ۵۰ دلار بود، آن را خریداری کرده که منجر به افزایش بیش از ۹۰۰ برابری سرمایه‌اش با قیمت‌های امروزی شده است. در همین راستا، فاینشتاین پیش‌بینی می‌کند که قیمت BTC در یک دهه آینده، ۲۰۰ برابر خواهد شد و همچنان به افزایش خود ادامه خواهد داد.

او می‌گوید: اگر به هر بانک، دولت، مؤسسه یا شرکت سهامی عام نگاه کنید، تمام اطلاعاتی که آن‌ها گزارش می‌کنند، حسابداری دو عاملی است که در ۱۳۰۰ یا ۱۴۰۰ میلادی اختراع شده است. بنابراین ما با یک فناوری ۷۰۰ ساله روبه‌رو هستیم… سهام‌داران قدیمی… می‌توانند دفاتر و سوابق را تغییر دهند… تنها راه برای کسی که بفهمد آیا تقلبی وجود داشته یا خیر، ممیزی دفاتر حسابداری است.

هر تراکنش با مهر زمانی خود ثبت می‌شود

در همین راستا، ایده ساتوشی ناکاموتو از اصطلاح «زنجیره زمانی» به این معنی است که هر تراکنش با مهر زمانی خود ثبت می‌شود و یک طرف نمی‌تواند برای تغییر تراکنش‌های گذشته به گذشته بازگردد.

شبکه بیت کوین در واقع خود-ممیزی است و کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد. هر تراکنش دارای یک طرف بدهکار و بستانکار است که توسط زنجیره بلوکی مشاهده و ثبت می‌شود. فاینشتاین این پدیده را “دفترداری سه‌گانه” می‌نامد.

در همین حال، نظرسنجی اخیر انجام‌شده توسط ماکسیمالیست بیت کوین، سامسون موو، احساسات جامعه ارزهای دیجیتال را در مورد قیمت آتی بیت کوین نشان داد. در این نظرسنجی پرسیده شد که آیا صعود قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار «آهسته و پیوسته» خواهد بود یا «سریع و شدید» که اکثرا پاسخ دادند، «سریع و شدید.»

منبع: رمز ارز نیوز

ارز دیجیتال
شناسه : 401195
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا