آخرین اخطار جدی به پیمانکار مسکن ملی پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان کم کار فاز ۸ پردیس اخطار داد: تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در نشست محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس با انبوه‌سازان کم‌کار فاز ۸، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد. 

مدیرعامل شرکت عمران در این نشست اعلام کرد: این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد. 

همچنین محبت‌خواه خطاب به سازندگان اخطار داد که تمامی برنامه‌ها باید در این راستا باشد که پروژه‌ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم. به همین منظور کم‌کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم‌کاری‌ها گذشت نخواهیم داشت و برخوردی کاملا جدی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هم‌زمان که با پیمانکاران کم‌کار و نامتعهد به صورت قانونی برخورد می‌کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان‌بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به‌کارگیری در پروژه‌های بعدی هستند.

تسنیم

مسکن
شناسه : 401618
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام
    از مدیر سازمان عمران پردیس سوال بفرمایید چرا بعضی از واحد‌های که تحویل مردم داده‌اید کامل نبوده و چرا شما نظارت کافی نمی کنید؟ مگر پیمانکار ،پول خود را از دولت خدمتگزار دریافت نکرده است؟
    چرا سیستم برق واحد ناقص می باشد؟
    چرا ایزوگام بطور کامل انجام نشده ؟
    چرا نما ساختمان را نیمه کاره انجام داده اند؟
    چرا سیستم فاضلاب بلوک تحویل داده شده ناقص و خراب است؟
    و….. البته این مشکل شامل همه پیمانکاران نیست ولی نظر من نظارت است نظارت ، نظارت و نظارت
    اگر کار وسیع است چگونه هزینه ها را پرداخت می کنید؟ و اگر کار وسیع است چرا از کارشناسان بسیجی و متعهد به نظام عزیز اسلامی برای خدمات بهتر استفاده نمی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا