نحوه دریافت ۱۰ هزار فالوور رایگان روبیکا

با فیلترشدن اینستاگرام، روبیکا و روبینو تبدیل به محبوب ترین اپلیکیشن های داخلی با بیش از ۵۰ میلیون نصب شده اند. ویژه ترین امکان روبیکا ، پرداخت درآمد به کانال هایی است که فالوور های زیادی دارند.

فالوور گیر یا لایک گیر رایگان روبیکا / روبینو

این اپلیکیشن ، به عبارتی ، آسان کننده تبادلات کاربران روبیکا و روبینو است !

تو لایک کن تا منم لایک کنم ! تو ببین تا منم ببینم ! تو کامنت بگذار تا منم کامنت بگذارم ! فالو کن تا فالو کنم !

تمام این موارد با کمک این اپلیکیشن به صورت خودکار انجام شده و بسیار زیاد در وقت شما صرفه جویی می‌شود ، چرا که فقط کافیست در روبیکا حساب داشته باشید و سپس این اپلیکیشن را نصب و فعال کنید .

اکنون با نصب اپلیکیشن فالوور گیر رایگان، بدون صرف وقت ، هزاران فالوور رایگان روبینو (روبیکا) یا ممبر رایگان کانال روبیکا دریافت خواهید کرد !

پس از نصب اپلیکیشن ، ۱۰k فالوور رایگان روبیکا دریافت می‌کنید . اما برای فالوور های بیشتر نیازه اپلیکیشن را حذف نکرده و اجازه دهید امتیاز جمع آوری کند . از راه هایی مانند بازدید ، لایک و فالوی دیگر پیج ها ، امتیاز بسیاری را کسب خواهید کرد و مجددا بیش از ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ فالوور رایگان روبینو (روبیکا) کسب خواهید کرد.

قطعا این برنامه ارزش یکبار امتحان کردن را دارد ! در صورتی که اپلیکیشن را حذف کنید ، امتیاز گیری برنامه متوقف شده و بعد از نصب مجددا ، امتیازات شما ۰ خواهد شد . در واقع این برنامه حدود ۱۰ هزار امتیاز پیشفرض را جلو جلو واریز می‌کند تا بعد ها این امتیازات را با فالو و لایک دیگر پیج ها جبران کند.

فالوور رایگان روبیکا

دانلود برنامه ۱۰۰۰ فالوور رایگان روبیکا

اکنون از پایین صفحه می‌توانید اپلیکیشن فالوور بگیر را به صورت رایگان دانلود کنید . پس از نصب برنامه ، ۱۰کا فالوور رایگان کسب میکنید و به صورت خودکار هر هفته ۱۰۰۰ فالوور ، هر ماه ۴۰۰۰ فالوور و هر سال ۵۰ هزار فالوور رایگان جذب می‌کنید.آن هم بدون صرف زمان برای اپلیکیشن.

۱k فالوور رایگان روبیکا با هر دعوت !

با دریافت کد اختصاصی خود و انتشار آن در شبکه های اجتماعی ، هر نفر که وارد برنامه شود و کد را وارد کند ، ۱۰۰۰ فالوور برای شما و هزار فالوور روبیکا دیگر برای آن شخص به صورت رایگان ارسال خواهد شد !

ربات فالوور فیک رایگان روبیکا

استفاده از ربات های تلگرام یا روبیکا برای دریافت فالوور فیک کمی زمانبر و کم سود است ! با روزانه ۳ ساعت زمان گذاشتن، فقط ۱۰۰ تا ۵۰۰ فالوور رایگان آن هم با فالوی دیگران کسب خواهید کرد. در صورتی که با این اپلیکیشن ، بدون نیاز به فالوی اجباری ، می‌توانید امتیاز کسب کرده و آن را برای بازدید ، لایک ، کامنت یا فالوور رایگان استفاده کنید.

۵۰۰۰ فالوور رایگان روبیکا

برای کسب ۵۰۰۰ فالوور رایگان روبینو و روبیکا در روز ، نیازه تمام تیک های مربوط به بازدید ، کامنت ، لایک ، استوری را فعال کنید تا با ترکیب تمام این موارد ، روزانه تا ۵۰۰۰ سکه یا همان فالوور رایگان جذب کنید.

کد جذب فالوور روبیکا

به عنوان مثال در بخش “ثبت کد معرفی” کد UWE834 را وارد کنید تا ۲۰۰۰ سکه کسب کنید . (۲۰۰۰ فالوور رایگان)

همچنین این کد از شخصی دیگری دریافت شده است که آن شخص هم نصف این تعداد را به عنوان هدیه معرفی شما یعنی ۲۰۰۰ فالوور رایگان روبیکا دریافت می‌کند.

اگر شما خود مخصوص خود را منتشر کنید ، شما و آن شخص جدید ۲K فالوور رایگان کسب می‌کنید و دوباره نفری که شما را معرفی کرده مجددا ۱۰۰۰ فالوور رایگان و مجددا نفر قبل از این شخص هم ۵۰۰ فالوور رایگان روبیکا جذب می‌کند. به این صورت به صورت شبکه ای تا سقف ۵۰۰۰ فالوور رایگان روزانه کسب می‌کنید !

جالب است بدانید که این ۵۰۰۰ تا را می‌توانید لایک و کامنت دریافت کنید تا پست شما به ویترین روبیکا رفته و افراد بیشتری پست شما را ببینند !

آموزش نصب برنامه فالوور گیر روبیکا

  1. از لینک زیر برنامه را دانلود و نصب کنید.
  2. قبل از ورود به برنامه  ،اگر فیلترشکنی دارید ، آن را خاموش کرده.
  3. اگر به اینترنت WIFI وصل هستید،  آن را قطع کرده و به اینترنت همراه وصل شوید (اینترنت سیم کارت ایرانسل و همراه اول و…)
  4. کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید .
  5. پیامک ارسال شده را وارد کنید
  6. اگر فقط فالوور می‌خواهید ، از بخش ثبت سفارش ، آیدی پیج خود را وارد کنید ( بدون هزینه )
  7. سپس منتظر بمانید تا فالوور ها را دریافت کنید.
  8. برای دریافت فالوور های بیشتر پیشنهاد می‌شود تیک فعالیت خودکار را فعال کنید.

لینک دانلود برنامه فالوور بگیر روبیکا سکه بینهایت ( ۱۰ هزار سکه رایگان) : https://pic98.ir/rubika-free-follower/ (حجم : ۴ MB)

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 401879
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا