سقوط بازار رمزارزها نزدیک است

در هفته آینده، شرکت‌های ورشکسته‌ای مانند سلسیوس (Celsius)، اف‌تی‌ایکس (FTX) و آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل خواهند کرد که می‌‌تواند منجر به فروش گسترده در بازار و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علاوه بر این، انتشار قریب الوقوع ۴۰۰ میلیون دلار توکن جدید در طول هفته، به آشفتگی بالقوه بازار افزوده و احتمال وقوع رویداد فروش پیش‌بینی شده را افزایش می‌دهد.

طی هفته گذشته، شبکه سلسیوس بیش از ۱۲۵ میلیون دلار اتریوم را به صرافی‌های مختلف منتقل کرد. در همین حال، دو شرکت اف‌تی‌ایکس و آلامدا ریسرچ نیز انتقال وجوه خود به صرافی‌های متمرکز را از سر گرفته‌اند.

هفته گذشته، این دو شرکت ۲۸.۲ میلیون دلار دارایی دیجیتال از جمله ۴۰۲.۶ رپد بیت کوین (WBTC)، ۳۲۰۰ اتریوم (ETH)، ۶۰۲ هزار توکن پندل (Pendle) و ۹.۰۳ میلیون توکن پیپل (People) را به صرافی‌ها منتقل کردند.

فرایند انتقال دارایی‌ها

فرایند انتقال دارایی‌ها در هفته آتی ادامه خواهد داشت.این انتقال‌ها نشان‌دهنده فروش قریب‌الوقوع دارایی این شرکت‌ها به عنوان بخشی از تعهد آنها برای جبران خسارت طلبکاران است.

از طرفی، پلتفرم تحلیلی کریپتو‌رنک (CryptoRank) اعلام کرده که هفت پروژه از جمله بیت‌دائو (BitDAO)، اس‌ای‌آی (Sei)، یونی‌سواپ (Uniswap)، فیوژنیست (Fusionist)، لیدو‌دائو (Lido DAO)، اکسی‌اینفینیتی (Axie Infinity) و ایپ‌کوین (ApeCoin)، قرار است بخشی از توکن‌های خود را به ارزش ۴۰۷.۷ میلیون دلار، آزاد و توزیع کنند.

پیشتاز این آزادسازی توکن، بیت‌دائو است که قصد دارد ۱۷۲.۹۸ میلیون توکن به ارزش ۱۴۷.۷۴ میلیون دلار را منتشر کند. این مقدار، ۱.۸ درصد از کل موجودی آن محسوب می‌شود.

 

رمزارزنیوز

ارز دیجیتال
شناسه : 402027
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا