۳ تا بهترین برند تولید کننده پمپ شناور ایرانی

زمانی که تقاضا برای خرید یک کالا زیاد می‌شود، اکثر خریداران دغدغه انتخاب بهترین نوع و با کیفیت‌ترین برند و سازنده آن کالا را دارند. پمپ شناور نیز یکی از کالاهای پراستفاده است که استفاده از آن عموما در کشاورزی و صنعت می‌باشد. بسیاری از کشاورزانی که از چاه‌های آب برای تامین آب زمین‌های خود بهره می‌برند، از پمپ شناور چاهی استفاده می‌کنند. به همین دلیل تقاضا برای خرید پمپ شناور زیاد بوده و انتخاب بهترین برند پمپ شناور اهمیت پیدا می‌کند. کشورهای زیادی این نوع پمپ را تولید می‌کنند و ایران یکی از آن‌هاست. برخلاف آن چیزی که خیلی از مردم درباره کیفیت پمپ‌های ایرانی تصور می‌کنند، باید گفت برخی از پمپ‌های شناور ایرانی کیفیت بالایی را ارائه می‌کنند و حتی به کشورهای اروپایی صادرات دارند. از بهترین پمپ‌های شناور ایرانی می‌توان به پمپیران، رایان و اسپیکو اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت پمپ شناور از برندهای مطرح ایرانی می‌توانید به لینک مربوطه کلیک کنید.

 ۳ برند از بهترین پمپ شناور ایرانی

  • پمپ شناور ایرانی پمپیران
  • پمپ شناور ایرانی رایان
  • پمپ شناور ایرانی اسپیکو

سازندگان زیادی در ایران، انواع پمپ از جمله پمپ شناور چاهی را تولید می‌کنند. اما سه برند شناخته شده و معتبری که از سابقه طولانی برخوردار هستند و محصولات با کیفیتی ارائه می‌دهند در بالا نام برده شده‌اند و در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

پمپ شناور پمپیران

شرکت پمپیران به عنوان بزرگترین مجموعه پمپ‌سازی در خاورمیانه، محصولات خود را تحت لیسانس KSB آلمان تولید می‌کند. همچنین پمپیران گواهینامه سیستم مدیریت جامع (IMS) را داراست. محصولات پمپ شناور پمپیران مطابق با استانداردهای بین المللی ISO و EN ساخته می‌شود.

پمپیران دو نوع کلی شناور شامل تخت و کوزه‌ای تولید می‌کند. شناور تخت پمپیران تا سایز دهانه ۴ اینچ، دبی ۱۰۰ متر مکعب بر ساعت و هد ۷۲۰ متر و شناور کوزه‌ای پمپیران تا سایز دهانه ۸ اینچ، دبی ۶۵۰ متر مکعب بر ساعت و هد ۴۸۰ متر تولید می‌شود.

پمپ شناور رایان

پمپ رایان که یک برند شناخته‌شده در ایران به شمار می‌رود و به عنوان یک پمپ ایرانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. پمپ شناور رایان از محصولات شاخص پمپ رایان است. تنوع مدل‌های پمپ شناور رایان زیاد بوده و در تعداد طبقات پروانه مختلف با قابلیت هد و دبی گوناگون تولید می‌شوند.

پمپ‌های شناور رایان در دو سری تخت و کوزه‌ای ساخته می شود. نوع تخت دارای پروانه شعاعی بوده و تا حداکثر ارتفاع ۹۴۰ متر می‌تواند پمپاژ کند. نوع کوزه‌ای نیز دارای پروانه جریان مخلوط بوده و حداکثر ارتفاع ۴۷۵ متر می‌تواند آب را انتقال دهد.

پمپ شناور اسپیکو

شرکت اسپیکو سازنده انواع پمپ مخصوصا پمپ‌های مستغرق در آب می‌باشد. علی رغم اینکه خیلی از افراد شرکت اسپیکو را با کفکش‌های آن می ‌شناسند اما شناور اسپیکو نیز در دو نوع تکفاز و سه فاز و با قطر دهانه ۲ و ۳ اینچ تولید می‌شود. پمپ شناور اسپیکو تا حداکثر هد ۱۱۰ متر و حداکثر دبی ۵۸۰ لیتر بر دقیقه می‌توانند آب‌های تمیز تا دارای ذرات ریز جامد بسیار کم را انتقال دهند.

جمع‌بندی

در حوزه کشاورزی برای آبیاری زمین‌ها و باغات نیاز به تجهیزی است که آب را منتقل کند. منابع آب کشاورزی شامل چندین دسته مثل چاه‌های آب، رودخانه‌ها، چشمه‌ها و … است. برای انتقال آب چاه از یکی از انواع پمپ کشاورزی به نام پمپ شناور چاهی استفاده می‌شود. علاوه بر کشاورزی، پمپ شناور به عنوان پمپ صنعتی در حوزه‌های تاسیسات، آب شیرین‌کن‌ها، آتش‌نشانی‌ها و خیلی از صنایع می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ شناور برندهای ایرانی و خارجی زیادی دارد اما بسیاری از مشتریان بنا به دلایلی از جمله قیمت مناسب‌تر به دنبال برند ایرانی هستند. از بهترین پمپ‌های شناور ایرانی می‌توان به پمپیران، رایان و اسپیکو اشاره کرد. به جرات می‌توان گفت کیفیت برندهای مذکور بگونه‌ای است که با توجه به قیمتی که دارند و کیفیت قابل قبولی که ارائه می‌دهند، می‌توانند با سازندگان خارجی رقابت کنند.

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست.

خواندنی
شناسه : 403092
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا