شرایط فروش نان تغییر یافت؟

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران شرایط فروش نان در سامانه نانی نو را برای نانوایان توضیح داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، امیر کرملو افزود: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو، باید هر کیسه‌ آرد را در نان تافتون به ۲۲ نفر، نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

وی اظهار کرد: اعضای اتحادیه نانوایان سنتی تهران در اعتراض به کاهش سهیمه های آرد برخی نانوایان روز گذشته به دیدار رئیس اتاق اصناف تهران رفتند. مقرر شد کمیته ای ۱۰ نفره از این اتحادیه جلساتی مشترک با متولیان مربوطه در حوزه نان داشته باشند.

کرملو افزود: به تازگی آرد نانوایان بر اساس کارنامه ای که سامانه نانی‌نو برای نانوایان صادر می‌کنند، اختصاص می‌یابد. نانوایان باید بتوانند نان را به تعداد مشخصی از افراد با کارت های بانکی مختلف، به فروش برسانند.

او ادامه داد: بر اساس ابلاغی که به نانوایان صورت گرفته است، باید به ازای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد ۲۲۰ تا ۲۳۰ قرص نان تافتون، ۱۰۰ تا ۱۱۰ قرص نان بربری و ۴۰۰ قرص نان لواش پخت کنند.

اعتراض نانوایان

کرملو تصریح کرد: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو باید هر کیسه آرد دریافتی را در نان تافتون به ۲۲ نفر، در نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش نیز باید حداقل به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

او گفت: نانوایی که در روزهای گذشته اقدام به نصب بنر برای محدودیت فروش نان به مردم کرده بود، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شد. البته گفته شده تخلفات دیگری نیز داشته است.

وی اظهار دشت: نانوایان به دنبال ایجاد محدودیت برای فروش نان به مردم نیستند. اما باید وضعیت آنها با سامانه نانی نو نیز تعیین تکلیف شود.

کرملو گفت: هیچ نانوایی مغازه خود را تعطیل نکرده است. هر گونه تعطیلی نانوایی از خطوط قرمز ما به حساب می‌آید. در صورتی که هر نانوایی اقدام به این کار کند، به طور قطع با وی برخورد خواهد شد.

تسنیم

کشاورزی
شناسه : 403101
لینک کوتاه :

۱۱ دیدگاه

  1. سلام . آقای محترم شما از درد مردم چه می فهمید ،تا حالا نانوایی کار کردین یه ماه شما با پنج کیسه سهمیه دوتا کارگر متاهل با قیمت نان ۱۳۰۰ تومان بیایید اداره کنید ما چه گناهی کردیم که دزدی رو آقایون می کنند بچه هاشون خارج زندگی می کنند پول کم آوردید یغه نانوا رو گرفتین آقاااااا پول مملکت از جای دیگه داره خرده میشه به قرآن ما نانوا پیش زن و بچه هامون خجالت می‌کشیم ‌. من لیسانس حقوق دارنم ۲۰ ساله نانوایی کار می کنم به قرآن اگه می‌تونستم شغلم و عوض می کردم . خدا لعنت تون کنه که از هرچی زندگی بد مون آوردین .

    1. اولا شما لیسانس را از کجا گرفتی به ما بفرمایید…دوم هیچ جا درامد نانوایی را ندارد که سه عدد کنجد ۲۵۰۰تومان…یا ارد را مجانی بخری و بیست برابر بدی دامداری یا قنادی…سوما چون لیسانس هستی و نانوایی کار می کنی باید به مردم ظلم کنی..دولت باید نان بربری را پانزده هزار و سنگک را بیست هزار و لواش پنج هزار تومان و ارد را یک میلیون پانصد هزار به نانوا بدهد و به مردم نفری سیصد هزار نقدی پول دهد یا حتی دویست هزار….انوقت نانوا دیگه از این کارا نمی کنه و اصراف صفر میشه

  2. ای کاش ی نفر هم به فکر ما نانوایان بدبخت می بود بابا به پیر به پیغمبر ما دزد نیستیم ما هم انسانیم ما هم ایرانی هستیم آخه چرا با این درآمد ناچیز بعضی ها فکر
    میکند نانوایان ..فقط خدا می داند درد ما را

  3. به نظر من دولت ونانی نو تصمیم گرفته اند بجای دزدی نانوایان( ۹۵ درصد نانوایان ،دزدی می کردند و آردرابه شیرینی پزی ها/ دامداران/ و بازار) با( وانت‌ها ی آبی ) هرروزجلوچشم ما از تمامی نانوایی ها( ۴/۹/۵/۷ کیسه ی آرد) با آرامش ودرحال سیگار کشیدن جمع آوری کرده وجلوچشم ما می بردند!
    واما حالا،دولت و نانی نو خودشان می خواهند هاپلو هاپو کنند!
    چون معنی ندارد من در هر هفته ۱۰۰قرص نان مصرف می کنم در دو نوبت ۵۰ قرصی ،وحالامن باید دو یا سه کارت استفاده کنم! بی معنی است و کار مردم را مشکل می کنند،
    وگرنه ما همه مانند سیم کارت موبایل هریک نفرایرانی ۵/۶ کارت پول درجیبش هست ودرهرکارت هم به اندازه ی ،۵/۶/۸ قرص نان پول موجودی دارند!

  4. باسلام.دیروز رفتم نان سنگک بگیرم ولیعصر سر خیابان جاوید کارت خوان رو برده داخل مغازه گفتم ۳ تا ساده ۳ هزار تومانی بده کاغذ که نداد بد اس م امد ۱۵ هزار تومان رفتم یوسف اباد مدبر پلاک ۶۵ کارت خوان درب مغازه بود گزینه یک ۳ دو ۴ سه ۵ چهار ۱۰ یک زدم گفت ۳ تومانی ندارم گفتم چرا گفت باید پاک بشه سئوال از آقایان اتحادیه دارم چرا نان دولتی در این مملک ۴ تا قیمت داشت باشد پس مشکل این است که خودتان مشکل اصلی هستید لطفا دست از اینکارها بردارید ویک قیمتی کنید کسانی هستند که توان خرید حتی نان یارانی را ندارند

  5. باید گفت چرا یه سامانه نانی اختلاس درست نمیکنند تا این همه ثروت مملکت داره به تاراج میره اون وقت مسولین نشستن لقمه های مردم رو بشمرن همون ایی که جیب مردم و میزنن ارد کمه یا پول ندارین خیلی بیجا کردین ۵ .۶ میلیون افغانی روراه دادین اومدند تو مملکت حالا مردم باید بی کفایتی شما رو تاوان بدن .جهت یاد اوری حتما سامانه نانی اختلاس هم راه اندازی کنید تا زالو ها وزالوزاده ها هم مدیریت بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا