این شهرها منتظر بارش برف سنگین باشند

امروز یکشنبه ۸ بهمن سامانه بارشی در چند استان فعال خواهد بود اما مقدار بارندگی در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز یکشنبه ۸ بهمن سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق دامنه‌های زاگرس در استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان جنوبی و مناطق جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان فعال خواهد بود. مقدار بارندگی در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت خواهد داشت. این سامانه اواخر وقت امروز از شرق کشور خارج می‌شود.

فردا دوشنبه ابرناکی و بارش در سواحل شمالی همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. در سایر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. طی این روز در غرب گیلان و شرق اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور، ابرناکی و بارش برف و باران در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران شروع می‌شود. همچنین در نیمه غربی سواحل دریای خزر بارندگی تقویت می‌شود و در خراسان رضوی نیز بارش رخ می‌دهد. چهارشنبه و پنجشنبه این وضعیت در غرب و مرکز کشور و سواحل غربی دریای خزر ادامه خواهد داشت.

امروز در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان و نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و دریای خزر تا چهارشنبه مواج خواهد بود.

ایرنا

عمومی
شناسه : 404872
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. ایکاش امسال، فریب شما رو نمیخوردیم جهت اون وعده های سبزی که اول پاییز به ملت دادید، که امسال باران هامون از حد نرمال هم فراتر میره، که هر آدم نداری، دلش خوش بشه و بره قرض بگیره گندم بکاره، حالا اینم بشه نتیجه اش.

  2. اقا شما لطف کنید چیزی نفرمایید قرار بود در همدان و استانهای اطراف دوشنبه و سه شنبه برف و بوران بباره ولیکن امروز سه شنبه هوای همدان آفتابی و یک روز کاملا بهاری رو سپری کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا