سورئال‌ترین اخراج در خاطره‌ها

نشریه آاِس به اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی واکنش نشان داد. عصر امروز در دیدار تیم ملی عراق برابر اردن، خبرسازترین اتفاق جام ملت‌های آسیا رقم خورد. در حالی که اردن با یک گل از عراق جلو افتاده بود و برای حفظ اندوخته‌اش تلاش می‌کرد، عراقی‌ها با گل ناطق ناجی بازی را مساوی کردند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، کمتر از ده دقیقه پس از گل اول، ایمن حسین، ستاره عراق در این جام، گل دوم را هم به ثمر رساند. او در خوشحالی گلش به سمت جایگاه تماشاگران رفت. سپس روی زمین نشست و با تقلید خوشحالی گل اردنی‌ها با آنها کری خواند.

در ادامه علیرضا فغانی، داور بازی، او را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج کرد. این اتفاق باعث عصبانیت عراقی‌ها شد. درنهایت اردن به بازی برگشت و با زدن ۲ گل به پیروزی ۳-۲ دست یافت.

این اتفاق به سرعت در سایت‌های معتبر اروپایی وایرال شد. آنها دلایل زیادی را از جمله تحریک هواداران و بازیکنان حریف و اتلاف وقت برای اخراج ایمن حسین آوردند. در جدیدترین مورد، نشریه اسپانیایی آاِس در واکنش به کارت قرمز حسین نوشته: «این سورئال‌ترین اخراج در خاطره‌هاست: او به دلیل شبیه‌سازی خوردن علف اخراج شده است. داور به‌خاطر تظاهر به خوردن علف، دومین کارت زرد را به بازیکن تیم عراق نشان داد.»

منبع: ورزش سه

ورزشی
شناسه : 405264
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. به نظر من اگه همین طور ادامه بدین نانوایان تعطیل میکنند وقتی می‌بینند به گفته طراح نانینو سودی که دولت میده برای آب برق گاز وغذا خمیرمایه بیمه کارگر وغیره وسودی که از مردم میگیرند برای اجاره بها وپول ارد وسودی برای نانوا نیست مجبور هستند تعطیل کنند چون دارن مفتی کار می‌کنند

  2. انگلیس روباه پیر مکار وآمریکا ۴۵ سال ایران تحریم کردن اینم روش به درک ملت ایران به تحریم عادت کرده شما انگلیس روباه پیر مکار وآمریکا شیطان بزرگ سگ هاری بستید در منطقه غرب آسیا چیزی هم طلبکارید هر وقت اسرائیل این سگ هار از منطقه جمع کردید بعد هر غلطی دلتان خواست بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا