چند دستگاه پژو پارس تا آخر سال تحویل می شود؟

​با پیگیری تعزیرات حکومتی تمامی محصولات ثبت نامی ایران خودرو به استثنا پژو پارس بدون اجبار در جایگزینی خودرو تا پایان سال فراخوان می‌شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  احمد اصانلو در نشست با مدیران و مسئولان پیرامون مشکلات صنعت خودرو، گفت. ۱۳ هزار پیام مردمی به تعزیرات حکومتی در خصوص تحویل ندادن خودروهای پژو پارس، ۲۰۷، دنا و تارا ارسال شده. ۶ هزار و ۳۹۰ پیام مربوط به تحویل پژو پارس و مابقی پیرامون نحوه تحویل دیگر محصولات این شرکت است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به صحبت مسئولان ایران خودرو که ثبت نام‌های انجام شده. مربوط به سایت این شرکت خودروسازی نیست، گفت: مرجع ثبت نام اهمیتی ندارد. ثبت نام‌های سامانه یکپارچه تعهد به مردم تلقی می‌شود و باید اجرا شود.

مدیرعامل ایران خودرو نیز پیرامون شکایت‌های مردمی، گفت. استاندارد پژو پارس تا پایان سال تمدید شده. در این مدت براساس ظرفیت تولید، ۱۲ هزار خودرو پژو پارس تولید و تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیمردان عظیمی با بیان اینکه چهار هزار خودرو پژو پارس اکنون در مرحله واگذاری به مشتریان است. افزود: در مجموع تا پایان سال ۱۶ هزار خودرو پژو پارس به مشتریان تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی تولید و عرضه ثبت نام‌های پژو پارس مربوط به زمستان ۱۴۰۲ و بهار و تابستان ۱۴۰۳ را منوط به مجوز استاندارد دانست. وعده داد تمام تلاش خود را برای اجرای تعهدات انجام می‌دهد.

در این جلسه با توجه به توضیحات مدیران ایران خودرو مقرر گردید تمامی ثبت نام شوندگان خودرو پژو پارس پاییز فراخوان و تا یک ماه آینده خودرویشان را تحویل بگیرند. در صورت مجوز استاندارد پژو پارس فراخوان‌های زمستان تا تابستان ۱۴۰۳ نیز تحویل داده خواهد شد و به دنبال جایگزینی با خودرو دیگر نیستیم.

همچنین مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اجباری نبودن تغییر کلاس خودروهای ثبت نامی ۲۰۷، تارا و دنا، گفت: تمامی ثبت نام‌کنندگان این خودروها تا پیش از عید فراخوان می‌شود.

منبع: ایلنا

خودرو
شناسه : 405677
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. تعزیرات حکومتی بایستی استاندارد را هم به زیر سوال ببرد که چرا به جای تست قطعات نوع خودرو را غیر استاندارد اعلام می کند وبازار را به بهانه استاندارد ملتهب می کند..وخودرویی را مجوز می دهندکه ذاتا غیر استاندارد هست،، همه می‌دانند اطاق خانواده سمند هم وزن بالایی دارد هم از ارگونومی خوبی برخوردار نیست هم مصرف سوخت اصطحلاک بالایی برخوردار است.. ستون این خورد مانع دید راننده هست،، آنوقت برایش مجوز صادر می شود کاملا ایجاد نارضایتی در بین مردم به بهانه استاندارد هست این رضایت مشتری هست که نشانه استاندارد بودن یا نبودن یک محصول را نشان می دهد،، استاندارد بهتر هست به کیفیت متریال و تست های کنترل کیفی توجه کند،، نه برندی را رد یا قبول سازد،، پژو دومین برند معروف اروپایی هست که اگر با کیفیت تولید شوند می‌تواند خدمات بهینه ای به مردم دهد وبازار خاورمیانه را به خود اختصاص دهد، لطفآ برند های من درآوردی را از خط تولید خارج کنید،،، همچون خانواده سمند پر اصطحلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا