عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت؛

قیمت خودرو کاهشی می شود اگر …

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر واردات صورت بگیرد قیمت خودرو کاهشی می‌شود و این امر فقط منوط به انجام واردات است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره اظهارات وزیر صمت مبنی بر اینکه بازار و قیمت خودرو روبه‌بهبود است، گفت: فکر می‌کنم منظور وزیر صمت این است که واردات صورت می‌گیرد. توصیه من به مردم این است که در خرید خودرو عجله نکنند تا واردات انجام شود. البته اگر دولت اقدام به واردات خودرو نکند ما هم در مجلس مجبور می‌شویم از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: دولت چرا بخش‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ نمی‌کند؟ ما با چه زبانی باید این مورد را از دولت بخواهیم؛ ۱۰ بار، صد بار خواهش می‌کنیم بعد که می‌رویم از ابزار قانونی استفاده کنیم می‌گویند، چون دم انتخابات است نمایندگان دارند برای خود مانور می‌دهند.

افزایش قیمت خودرو تقصیر دولت است

سیاهکلی بیان کرد: این آیین‌نامه بیش از سه ماه است که در دولت تصویب شده چرا دولت آن را ابلاغ نمی‌کند؛ چرا می‌گذاریم قیمت خودرو دوباره صعوی شود؟؛ افزایش قیمت خودرو مستقیما بر گردن دولت است.

وی با بیان اینکه نوسانات قیمت به‌دلیل اتفاقات منطقه است، گفت: اگر واردات خودرو صورت بگیرد قیمت خودرو کاهشی می‌شود و این امر فقط منوط به انجام واردات است. 

علی‌آبادی ضمن تاکید بر اینکه واردات خودرو طبق روال در حال انجام است و تاکنون ۳۱ هزار خودرو ثبت سفارش شده، درباره ابلاغیه واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد گفت: آیین‌نامه آماده شده و طی روز‌های آینده ابلاغ خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده و زمان ابلاغ آن (براساس آنچه گفته شده احتمالا ابلاغ آن به زمان پس از انتخابات مجلس موکول خواهد شد)، تصریح کرد: ابلاغیه واردات خودرو‌های کارکرده از مناطق آزاد آماده شده و طی روز‌های آینده ابلاغ خواهد شد.

خودرو
شناسه : 405721
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. چرا شاهین دنده ای که با رعایت پروسه ثبت نامی در اوایل سال وحبس پول در حساب مفتوحه در مدت مشخص شده انجام شده را سایپا به برنده های قرعه کش نمیده مافیا بصورت کتبی جواب بده واز تهدید دست برداره اگر قانون وجود داره باید جوابگو باشید اگر نه بگید به مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا