بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی؛

بارش‌ها در این ۶ استان فردا هم ادامه دارد

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و وزش باد در ۶ استان و کاهش دما در ۱۹ استان هشدار داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد اعلام کرد: بارش برف و باران و وزش باد فردا (۱۴ بهمن‌ماه) در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق گلستان و یکشنبه (۱۵ بهمن‌ماه) در غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و غرب کرمانشاه باعث مه آلودگی، در مناطق کوهستانی وزش باد و کولاک برف، کاهش دما و احتمال یخ زنی سطح جاده‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها می‌شود.

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط و امتناع از رفت و آمد در سطح معابر شهری، احتیاط و اجتناب از مسافرت‌های بین شهری و تنظیم و تعمیر وسایل گرمایشی و ایمنی خودروها، امتناع از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی، آمادگی سازمان‌های امدادی و کمک‌رسان از جمله راهداری‌ها و شهرداری‌ها توصیه می‌کند.

در ادامه این هشدار آمده است: شنبه ۱۴ بهمن‌ماه کاهش محسوس دما در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، نیمه غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود که موجب یخبندان و لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های بین شهری خواهد شد.

در این روز بر اساس توصیه سازمان هواشناسی احتیاط حین تردد در معابر شهری در ساعات اولیه صبح، مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف نهاده‌های انرژی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی حین تردد از جاده‌های کوهستانی، اتخاذ تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط مدنظر قرار گیرد.

عمومی
شناسه : 405908
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام در روستای رباطسفید کمربندی غیر استانداردی درست کردن که منفعت به جیب پیمانکاروبدبختی واز بین رفتن چندین اشتغال دراین روستاشدومردم بیدارشدن واینقداین کمربندی غیر اصولی ساخته شده که با اولین سرما اونو می بندن و همین جاده رباطسفید برو مردم میخوره خواهشا مسعولین پای کار بیان و همین جاده داخل روستارودرست کنن که هم ایجاد اشتغال بشه وهم اداره راه در فصل سرما از دغدغه نجات پیدا کنه وهم مسافران دراین توقفگاه نفس راحتی بکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا