ورودی جدید در خط ۶ مترو افتتاح می شود

ورودی دوم ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران در خط ۶ متروی تهران در آستانه بهره‌براری قرار گرفته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حدود ۴ ماه پس از افتتاح دو ایستگاه شهر زیبا و شهران در خط ۶ مترو تهران، حالا خبر می‌رسد که ورودی‌های دوم این ایستگاه‌ها در آستانه تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است. ورودی‌هایی که جریان تردد در ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران را روان‌تر و همچنین ایمن‌تر از قبل خواهند کرد.

عباس فتحعلی‌پور؛ مجری خط ۶ مترو در رابطه با افتتاحیه‌های پیش روی این خط که طی هفته‌های آتی صورت خواهد پذیرفت. اظهار کرد: مهرماه امسال ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در قطعه شمالی خط ۶ به بهره‌برداری رسید. تا جمع ایستگاه‌های تکمیل شده این خط به عدد ۲۳ برسد. اما به موازات پیگیری عملیات اجرایی احداث سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خط ۶، مسئله مهم تکمیل و راه‌اندازی ورودی‌های دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده نیز دنبال شد. به موجب فعالیت‌های صورت گرفته، ۲ ورودی جدید برای ایستگاه‌های شهرزیبا و شهران در آستانه افتتاح قرار گرفته‌اند.

جزییات این ورودی‌ها

مجری خط ۶ مترو در توضیح برخی جزییات این ورودی‌ها افزود. ایستگاه شهران در ابتدای بلوار کوهسار و مجاور بزرگراه شهید همت واقع شده است. دسترسی ساکنان محله‌های شهران جنوبی، کن و کوهسار به شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می سازد. با راه‌اندازی ورودی دوم این ایستگاه که بین ایستگاه‌های شهرزیبا و شهدای کن قرار دارد. ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور به مجموع امکانات ایستگاه شهران اضافه می‌شود.

ایستگاه متروی شهرزیبا نیز در منطقه ۵ و مجاور بزرگراه شهید باکری و میدان کودک شهرزیبا واقع شده است. افتتاح ورودی جدید این ایستگاه، مصادف است. با افزوده شدن ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور دیگر به تجهیزات ایستگاه مذکور.

فتحعلی‌پور گفت: عملیات ساختمانی و سازه‌ای هر دو ورودی جدید به پایان رسیده. با تکمیل برخی نازک‌کاری‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم. حداکثر تا اوایل اسفندماه شاهد راه‌اندازی این ۲ ورودی و تقدیم آن به شهروندان باشیم.

منبع: تسنیم

مسکن
شناسه : 406147
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا