هشدار جدی پلیس راه؛ جاده چالوس برفی و لغزنده شد

رییس پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ “پیمان کرمی” روز سه شنبه افزود: اکنون در جاده چالوس شاهد بارش برف هستیم که سبب لغزندگی سطح این محورها شده است.

احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده چالوس

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن جاده چالوس وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی همچنین از وضعیت ترافیک در آزادراه تهران – کرج – قزوین در محدوده این استان خبرداد و گفت: ترافیک در آزادراه کرج -قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

رییس پلیس راه البرز اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است ؛ رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی شد

وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در راههای استان مستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

ایرنا

عمومی
شناسه : 406721
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا