ایرلاین های خارجی در پروازهای داخلی تردد می‌کنند؟

وزیر راه با تاکید بر اینکه سوداگری در بلیت پروازهای داخلی قطع می‌شود، گفت: ۱۰۰ درصد با انجام برخی پروازهای داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی موافق هستم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش اظهار داشت: برخی شرکت‌ها در دیوان عدالت حاضر شده بودند برای نرخ بلیت مصوبه ای داشتند بعد از مدتی مصوبه موقوف الاجرا شد.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی باید حتما قوانین را رعایت کنند، سوخت ارزان در اختیار آنها است. فرودگاه‌های کشور هم با ایرلاین ها همکاری می‌کنند و در موضوع بدهی با آنها راه می‌آیند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سوداگری بلیت در صنعت هوایی باید جمع شود و به حداقل برسد. این صرف توسعه ناوگان و اصلاح حقوق و دستمزد نمی‌شود.

اصلاح نرخ بلیت

بذرپاش گفت: پلتفرم‌های مجازی هم مقرر شده است در موضوع نرخ بلیت موارد را اصلاح کنند. انشالله تا شب عید ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: با شرکت‌های هواپیمایی جلساتی برگزار می‌شود، ما راضی نیستیم شرکت‌ها از عملیات انتقال مسافر زیان کند و زیان هم نمی‌کنند.

بذرپاش افزود: در حوزه روش عرضه بلیت و خدمات فرودگاهی و مجوزها پروازی اصلاحات اساسی در حال انجام است، رویه های ما در تعامل در صنعت باید اصلاح شود.

سرمایه گذاری خارجی

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در موضوع انجام برخی پروازهای داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی گفت: ۱۰۰ درصد با انجام برخی پروازهای داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی موافق هستم.

وی گفت: تعداد قابل توجهی پروژه بندری داریم که تا قبل از سال جدید با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود. اغلب بنادر ما سرمایه‌گذاری خارجی دارند. چینی‌ها هم برای بنادر شمال و جنوب کشور آماده سرمایه‌گذاری هستند.

بذرپاش تصریح کرد: شهر ساحلی جدید خلیج فارس و مکران مرکزی عملیات اجرایی آن آغاز شد، بانک مسکن همکاری می‌کند، در برخی شهرهای جدید چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.

فارس

مسکن
شناسه : 406829
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. این اظهار نظر وزیر راه نشان دهنده بی اطلاعی و نا آگاهی وی از حمل و نقل هوایی بین المللی و مهم تر از بی اطلاعی از اوضاع اقتصادی عمومی مردم است !

    – شاذگویی های دولتمردان !!! دولت سیزدهم در حال نابود کردن ایران و ملت هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا