فروش فوق العاده پژو پارس XU7 پلاس

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده پژو پارس XU7 پلاس را در دو تیپ معمولی و ELX اعلام کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، این شرایط فروش برای فراخوان ۵۴ اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی است. بخش اول متقاضیان زمستان ۱۴۰۲ پژو پارس اختصاص دارد. در این فروش فوق العاده پژو پارس معمولی XU7 پلاس با قیمت مصوب ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان به دست مشتریان می رسد. پارس XU7 پلاس ELX هم قیمت ۳۳۳ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۸۰۰ تومان را خواهد داشت.

دو تیپ اعلام شده برای پژو پارس فاقد استانداردهای اجباری جدید هستند. فعلاً قرار است تا این خودرو با ویژگی های قبلی برای پاسخ به تعهدات سال ۱۴۰۲ به دست مشتریان برسند. به گفته مسئولان سازمان استاندارد و مدیران ارشد ایران خودرو، احتمال آن وجود دارد. در سال ۱۴۰۳ تولید پژو پارس فعلی متوقف شود. یا پژو پارس با استانداردهای اجباری جدید در کارخانه ایران خودرو تولید گردد.

ایران خودرو در پیامک خود به متقاضیان اعلام کرده است که «ضمن تشکر از مساعدت سازمان ملی استاندارد جهت تولید خودروی پارس تا پایان سال ۱۴۰۲ و برابر ظرفیت های تولیدی موجود، بخشی از اولویت های موعد زمستان متقاضیان خودروهای پارس جهت واریز وجه فراخوان گردیدند. بدیهی است اولویت شما متقاضی محترم نیز محفوظ است و به محض تمدید مجوز استاندارد برای ادامه تولید خودروی پارس، فراخوان جهت واریز وجه و انعقاد قرارداد بر اساس اولویت باقیمانده متقاضیان در دستور کار قرار می گیرد».

منبع: آخرین خودرو

 

خودرو
شناسه : 406914
لینک کوتاه :

۴ دیدگاه

  1. همه ملت هم می‌دونن که بازی سازمان استاندارد و شرکت ایران خودرو است برای بالا بردن ناعادلانه قیمت وگرنه استاندارد بدنه خیلی واجب تر از گذاشتن چندتا سنسور هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا