آغاز غنی‌سازی آرد با ویتامین دی به صورت آزمایشی

رئیس سازمان غذا و دارو از تولید آرد غنی شده با ویتامین دی به صورت پایلوت در یکی از استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید حیدر محمدی اظهار کرد: به دلیل اینکه نان قوت غالب مردم است امکان رساندن ویتامین دی به مردم از طریق نان، وجود دارد. بنابراین تصمیم گرفته شد که با کمک صنایع آردسازی، غنی شدن آرد با ویتامین دی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: غنی‌سازی آرد با ویتامین دی به صورت آزمایشی در یکی از استان‌های کشور آغاز می‌شود. هدف این است که کمبود ویتامین دی در جامعه به حداقل برسد.

منبع: تسنیم

کشاورزی
شناسه : 407385
لینک کوتاه :

۶ دیدگاه

  1. بنام حق تعالی
    این نوید بسیار خوبی است یعنی افزودن ویتامین د.
    اما مسئولین بدانند مهمترین عنصری که از آرد گرفتید سبوسی است که به نفع عده ای قلیل گرفته شده و نتیجه آن افزایش بیماران دیابتی در کشور است که حتی سنین کمتر چهل سال را هم گریبانگیر کرده و شما به دنبال افزایش جمعیت هستید ولی به فکر جمعیت حاضر کشور نیستید.
    سبوس بسیار حیاتی است .

    1. شما جیب مارو نزن
      آقا ،بجای اضافه کردن ویتامین دی ،سبوس گندم رو‌نگیر فقط همین
      یعنی شما از خدا هم داناتر هستید خدا خودش سبوس گندم رو آفریده ولی شما نمی‌فهمید و سبوس رو از گندم میگیریید

  2. بابا جون مادرتون دست به نون دیگه نزنید شما جز خرابکاری چیزه دیگه بلد نیستید چون یه مشت بی سواد هستید که کاراتون هیچ نتیجه ای جز خرابکاری نداره کشور رو با همین کارای شخمی نابود کردید تا کل ایران رو از طریق نان مریض نکنید ول نمیکنید

  3. بجای مواد شیمیایی نان آرد کامل دست مردم بدهید ،باز ویتامین دی هاتون رو دستتون مونده اینجوری میخواین به فروش برسونین نه تنها خاصیتی نداره بلکه باعث رسوب کلسیم در رگها میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا