زمان آغاز توزیع میوه شب عید در پایتخت اعلام شد

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه تدریجی میوه شب عید از دهم اسفندماه در سطح میادین میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی بختیاری‌زاده در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی آزمایشگاه پایش سموم میوه و سبزیجات سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: در خصوص این آزمایشگاه و کنترل کیفیت اقدامات لازم از حدود یک سال قبل در سازمان میوه و تره‌بار آغاز شد.ه اما موانعی در حوزه اخذ مجوزها و تاییدیه‌های سازمان‌های مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: باید استانداردهای لازم از طریق اخذ مجوزها محقق شود تا در ادامه راه با مشکل مواجه نشویم. لذا در حال حاضر پیگیر دریافت این مجوزها و راه‌اندازی این آزمایشگاه هستیم. در همین راستا تجهیزات لازم درخواست خریدش داده شده، برای راه‌اندازی مکان آزمایشگاه طراحی مناسب انجام و کارهای عمرانی نیز در حال انجام است. لذا امیدواریم در سال آینده شاهد راه‌اندازی این آزمایشگاه باشیم.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در خصوص تامین اقلام مورد نیاز شهروندان برای ایام پایانی سال گفت: در مورد مواد پروتئینی با توافقاتی که انجام شده میزان عرضه در حال حاضر افزایش پیدا کرده. قطعا در نوروز نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد. به حد کافی عرضه انجام خواهد شد. در مورد میوه نیز خریدهای لازم انجام و ذخیره‌سازی صورت گرفته. از دهم اسفندماه به تدریج این میوه‌ها در سطح میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.

منبع: فارس

کشاورزی
شناسه : 407562
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. حالم از این میوه های شب عید و این داستان انبار کردن میوه شب عید بهم می خورد ، مثل اینکه تمام مردم ایران گیاه خواری ، اگر ایستگاه‌های میوه شب عید نباشد باورکنید بهتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا