ماجرای خرید نان با کارت هدیه چیست؟

در حالی که از تیرماه سال گذشته با تغییر وضعیت، خرید نان تنها با کارت بانکی مجاز اعلام شد، امروزه با گذشت بیش از یک سال و نیم ازاجرای این طرح خرید نان با کارت هدیه در نانوایی‌ها همچنان امکان‌پذیر است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در قالب طرح جدیدی که وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد. مقرر گردید به منظور فراهم سازی امکان ردگیری فروش نان و پیشگیری از هدر رفت نان در نانوایی‌ها، خرید نان تنها از طریق کارت بانکی میسر باشد.

در این راستا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز اعلام کرده بود. دولت قادر است اعلام کند چه تعداد نان توسط چه کسانی در کدام نانوایی خریداری شده است.

اقتصاد صد نوشت: محمد جلال، مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز همان زمان اعلام کرد. برای خرید نان مردم با کارت بانکی همانند گذشته می توانند خرید کنند. اگر کسی کارت بانکی به همراه نداشت می تواند از کارت بانکی نانوا استفاده کند.

سوء استفاده از آرد یارانه‌ای نانوایی‌ها

حالا اما تجربه نشان می‌دهد که خرید نان با کارت هدیه بلامانع است. به این ترتیب کارت هدیه‌ای که فاقد مشخصات خریدار است. خود می‌تواند محملی برای سوءاستفاده تلقی شود و افرادی با هدف خرید نان برای مصارف غیرانسانی نسبت به خرید گسترده نان با استفاده از کارت هدیه اقدام کنند.

ارزانی نان در ایران سبب شده است برخی برای دامداری‌ها نسبت به خرید نان اقدام کنند. در این راستا برخی گزارش‌ها از سوء استفاده از آرد یارانه‌ای نانوایی‌ها خبر می‌دهند.

منبع: همشهری آنلاین

کشاورزی
شناسه : 407910
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. ۲۵ سال کار کردم حالا چندین متخصص مختلف بهم نامه دادند نمیتونم کار کنم خجالت هم چیز خوبه قوه قضاییه….زن وبچه من چی بخورن پول درمان مرا که نمیدید چندر قاض را هم قطع میکنید …🍽

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا