زمین رایگان و وام ۵۵۰ میلیونی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در صورتی که متقاضیان قصد بازگشت از شهر به روستاها را دارند بنیاد مسکن یک قطعه زمین همراه با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان اعطا می‌کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به گفته مجید جودی – معاون بازسازی بنیاد مسکن – در صورت همکاری بانک‌ها در پرداخت وام به متقاضیانی که مهاجرت معکوس می‌کنند تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

جودی گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت‌ونوسازی واحدهای مسکن روستایی توسط بانک‌ها خوب پیش رفته است. اما هنوز کم کاری‌ها در این حوزه شاهد هستیم که باید اصلاح شود.

به گفته وی بنیاد مسکن طبق دستور وزیر راه وشهرسازی سیاست‌های را برای مهاجرت معکوس به روستاها در نظر گرفته است. به طوری که برای متقاضیانی که قصد بازگشت به روستاها را دارند اقدام به پرداخت‌تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی می‌کند.

متقاضیان مهاجرت از شهر به روستا

وی افزود: در صورتی که متقاضیان قصد بازگشت از شهر به روستاها را دارند بنیاد مسکن یک قطعه زمین همراه با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان اعطا می‌کند.

او یادآور شد: در صورتی که بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات ساخت کنند روند بازگشت متقاضیان به روستاها رونق گرفته و ما شاهد بهبود وضعیت مهاجرت معکوس خواهیم بود.

بنا به تاکید وی، باید تمامی بانک‌ها در این زمینه همکاری کنند. دولت در صورت عدم همکاری آن‌ها اقدام به کاهش قدرت اعتبار دهی آن‌ها و یا افزایش سرمایه بانک‌های همراه کند.

او در پایان گفت: این تسهیلات به متقاضیان با شرایط جدید پرداخت می‌شود. افرادی که قصد مهاجرت معکوس دارند زمین رایگان اعطا می‌شود. برای متقاضیانی که فرم ج آن‌ها قرمز باشد هم این تسهیلات اعطا می‌شود.

اکوایران

مسکن
شناسه : 408056
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا