طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی در سامانه یکپارچه آغاز شد

در طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت 2،‌ متقاضیان می‌توانند به جای دو کراس‌اوور بهمن‌موتور، سدان محبوب این شرکت را دریافت کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت بهمن موتور برای متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی از سامانه یکپارچه، طرح تبدیلی را در نظر گرفته است. در طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت ۲،‌ متقاضیان می‌توانند به‌جای دو کراس‌اوور بهمن‌موتور، سدان محبوب این شرکت را دریافت کنند. این شرایط از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ برقرار شده است. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. این طرح تبدیل برای متقاضیان خرید دیگنیتی و فیدلیتی از سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت ۲، بهمن ۱۴۰۲:

با توجه به اینکه خودروهای اعلامی این بخشنامه در سال ۱۴۰۳ و با مدل ۱۴۰۳ تحویل داده می‌شوند، کلیه هزینه‌های قانونی براساس نرخ سال جدید محاسبه خواهد شد. این هزینه‌ها شامل بیمه، پلاک‌گذاری، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده هستند. بنابراین ممکن است در زمان تحویل خودرو، هزینه‌های بیشتری از متقاضیان دریافت شود. همچنین بهمن موتور اعلام کرده که ظرفیت محصول اعلامی محدود است و پس از پایان ظرفیت، ثبت‌نام نیز به اتمام خواهد رسید.
ریسپکت تیپ ۲ نسخه جدید این خودرو است که اکنون جایگزین ریسپکت پرایم معمولی شده است. این خودرو دو آپشن جدید کلاستر دیجیتال و اهرم تعویض دنده الکترونیکی نصب شده است. سایر مشخصات و امکانات این خودرو نیز همانند ریسپکت تیپ ۱ است.

کندی فراخوان بهمن موتور در مورد ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه، باعث اعتراض این گروه از خریداران شده است. همچنین بهمن موتور طی آخرین دور عرضه محصولات خود، قیمت هر دو کراس‌اوور فیدلیتی و دیگنیتی را افزایش داد. این مسئله نیز موجب دور دیگری از اظهارنظرها و اعتراض‌ها به بهمن موتور شد.

دیجیاتو

 

خودرو
شناسه : 408059
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. حق ما ملت همیشه در صحنه این نیست بخدا.
    دوماهه داشتم با وام و قرض و فروش طلای خانمم و خودرو پول جور کردم حالا که چند روزه منتظرم درگاه بازبشه میبینم ۲۵۰ میلیون تومان گرون کردن حالا من باید چه خاکی تو سرم بریزم. فقط روسیاهیم و شرمندگیم جلوی زن و بچم موندم.
    آی مسئولین به دادمون برسید ما بریدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا