اولین ورود بانوان به استادیوم نقش جهان اصفهان

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان اظهار داشت. دیدار مهمی را پیش رو داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. امیدواریم با حمایت و پشتیبانی ملت ایران و هواداران سپاهان بازی خوبی در نقش‌جهان داشته باشیم.

وی افزود: تیم سپاهان هستیم و تخصص خودمان را داریم. بازیکنان و مربی خوب و مزیت میزبانی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش کادر و تیم نتیجه خوبی بگیریم. سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکفر در رابطه با دریافت مجوز میزبانی اظهار داشت. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بازدیدهایی را از ورزشگاه انجام دادند. شرایط برای میزبانی تایید شد. همه ارگان‌ها همکاری کردند و جلسات خوبی در شورای تأمین داشتیم و امیدواریم با سربلندی بازی را برگزار کنیم و با پیروزی همراه باشد.

وی در رابطه با شرایط سپاهان قبل از این دیدار گفت: در اردوی قطر ۳ دیدار دوستانه داشتیم که با برد همراه بود و البته نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شد و بازیکنان از نظر روحی و جسمی در آمادگی خوبی بسر می‌برند.

بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد

سرپرست سپاهان در رابطه با فعالیت کم این تیم در نقل‌وانتقالات نیم فصل اظهار داشت: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد اما مورایس تصمیم‌گیر است و تنها بازیکن غنایی را انتخاب کرد و امیدواریم انتخاب خوبی باشد؛ اطمینان می‌دهم که روحیه بازیکنان ما بالا است، ۵ بازیکن در تیم ملی بودند و اکثر بازیکنان حرفه‌ای هستند و با اعتماد به نفس کامل به بازی می‌رویم.

وی در رابطه با دیدار حساس مقابل الهلال بیان کرد: یک مسابقه است و حداکثر تلاشمان را می‌کنیم تا برنده بازی شویم، مدیریت باشگاه کارها را انجام داده و بازیکنان باید با حمایت هواداران برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند. استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده و امیدواریم پرشور باشد؛ VAR نصب شده و آماده بازی است اما فدراسیون در نظر دارد ۶ وی ای آر برای لیگ برتر آماده کند.

دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

ورزشی
شناسه : 408385
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. موندم باشگاه نقش جهان عدل دوربین از بالا بود که خدای نکرده تماشاچی نشون داده نشه.همه قسمت تماشاچی تاریک بود که.باز بهونه دادین دست عرب که میترسن با فیلمبرداریشون ادما خودشونو نشون کسی بدن.اخه لخت نبودن که.تازه ارزشیها با دیدن یه دختر از حال میره ساعت اعلام شده برن پا نماز که به گناه کشیده نشن.خجالت داره دیگه.سال۲۰۲۴شد.نه۱۴۰۰سال پیش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا