افزایش قیمت نان در تهران تکذیب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: قیمت نان تغییری نداشته و با همان قیمت مصوب سال گذشته عرضه می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی و اجرایی ذی ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چرا که این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سوء استفاده متخلفان به ویژه در ایام تعطیل خواهد شد.

عسگری از فرمانداران شهرستان ها خواست با تقویت گروه‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری های این حوزه نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی های بهداشتی در سطح خبازی ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی ها به صورت مستمر و زنجیره ای با شدت بیشتر استمرار یابد.

تابناک

 

کشاورزی
شناسه : 408577
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. نظر دادن فایده نداره نسبت به این قشر مظلوم یک مسیول دلسوز وکاردان نیاز داریم که کشاورزان رو نسبت به کار وزحمت واشتغال زایی وهزاران نفر که زیر دست اینها نان میخورند رو در نظر بگیرند وناامیدبشوند چون اصولا کشاورزان بیشتر قدیمی هستن واگر حمایت نشوند جوانها به سوی کشاورزی سوق پیدا نخواهند کرد وکشور از نظر کشاورزی فلج خواهد شد جونای امروزی تحمل این همه فشار وکار وسختی رو ندارن پس باید مدرنیزه وحامی داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا