کالابرگ فجرانه را از کجا دریافت کنیم؟

اطلاعات و آدرس‌های پیشگاه‌ها و مغازه‌های متصل به طرح کالابرگ در برنامه شما ثبت شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید رضا یحیوی؛ مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده جهت ارتقای برنامه کاربردی «شما» اظهار کرد: اپلیکیشن فعال و برنامه کاربردی نرم‌افزار «شما» تا اول اسفندماه ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، از تاریخ مذکور ظرفیت پذیرش مراجعه‌کنندگان در اپلیکیشن شما افزایش خواهد یافت.

مشاور وزیر رفاه اعلام کرد که در طرح کالابرگ الکترونیک، هجدهم تا بیستم هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ و اعتبار یارانه‌ها واریز می‌شود.

یحیوی درباره تغییرات در برنامه شما نسبت به گذشته گفت: در مدل جدید، میزان اعتبار و هزینه هر طرح کالابرگ به صورت جداگانه مشخص است. پیش از این، اعتبار ۳ طرح کالابرگ، طرح امنیت غذایی کودکان زیر ۵ سال و یسنا به صورت تجمیعی بود. اما با تغییرات جدید، خانواده‌ها میزان اعتبار هر طرح را به صورت تفکیکی در اپلیکیشن شما مشاهده می‌کنند.

تغییرات برنامه

یحیوی افزود: یکی دیگر از تغییرات، افزایش سرعت برنامه است. به این منظور، پهنای باند برنامه کاربردی افزایش پیدا کرده است.

وی در خصوص زمان مراجعه به برنامه کاربردی شما نکاتی را بیان کرد: پربیننده‌ترین ساعات برنامه شما بین ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ۶ عصر است. هموطنان گرامی بین ساعات ۲ تا ۶ عصر به برنامه مراجعه و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن دریافت می‌کنند.

مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: این برنامه اطلاعات، موقعیت جغرافیایی و آدرس فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ را ارائه می‌دهد. مردم با مراجعه به این برنامه می‌توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

وی همچنین در خصوص سامانه شما گفت: هموطنان گرامی می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب هر روز ضمن تماس سوالات خود را مطرح کنند. اپراتورهای سامانه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 408804
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا