سقوط سنگین شاخص کل در اولین روز هفته

شاخص کل بورس امروز ۲۸ بهمن با کاهش ۱۸ هزار و ۵۱۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در انتهای معاملات امروز شنبه (۲۸ بهمن) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۱۸ هزار و ۵۱۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۰ هزار واحدی قرار گرفت. فولاد، شپنا و شتران سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و وبملت، داتام و فولاد سه نماد پرتراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۶ هزار و ۲۲۷ واحدی روی پله ۷۲۱ هزار و ۴۰۱ واحدی قرار گرفت.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین انبوه سازی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یاقوت ۴، افران و سیر بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت، یاقوت ۴ و وپارسا ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۴۹۴، اراد ۱۳۲۴ و اراد ۱۲۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های لبخند، کارا و تلیسه بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

بورس
شناسه : 408807
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. حالا دیگه باید به سهامداران بورسی اثبات شده باشه که خاندوزی بی سواد، بی کفایت و نالایق و همچنین فرزین و عشقی مخالف سرسخت رشد و رونق بورس هستند. بازار سرمایه مخالف روند بازارهای دیگه حرکت میکنه و این نشان از سوء مدیریت هست .

  2. یکی جواب این سوال را بدهد .
    چطوری میشه که بورس زیان‌ ده بوده ولی سهام عدالت سود ده شده ؟!!!!؟ همین نمادهایی که سهام داران عدالت دارند ، سهامداران بورسی هم دارند ، چطوری میشه که اونجا یعنی بورس زیان‌ده بوده پرتفوی سهامداران این نمادها منفی نشان میده ولی برای سهامداران عدالت مثبت و سود ده شده ؟!!!!!؟
    این نشان میده که دولت دست در جیب سهامداران بورسی کرده و دزدی کرده و به حساب سهامداران عدالت واریز می کند!!!!!!!!!!

  3. فرزین باعث رکود اقتصادی، ارزپاشی،سکه پاشی ، رکود اقتصادی بازار سرمایه ، سقوط بورس و حساب سرمایه منفی شده است . عشقی که عملکردش از فرزین بدتر است باید محاکمه شود . اصولاً دار و دسته عشقی حضور حداقلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را منفعت خود میدانند.اگه این کشور قوه قضاییه داشت فرزین و عشقی باید محاکمه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا