شرایط فروش پژو پارس در سامانه یکپارچه اعلام شد

طرح جایگزینی پژو پارس ویژه اولویت های بخش دوم زمستان اعلام و برای متقاضیان پیامک ارسال گردیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

نکته:۱ در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می باشد. در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد. وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

نکته:۲ در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد. در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود. الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد.

آخرین خودرو

 

خودرو
شناسه : 409046
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا