صف خریداران خودرو جدید کرمان موتور

کرمان موتور محصول جدید خود را به متقاضیان عرضه کرد، مشتریلن برای خریدش به صف شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پیکاپ T9 از سوی کرمان موتور به صورت فدوش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

این طرح فروش فوق العاده برای محصول جدید این خودروساز خصوصی در شرایطی برگزار شد. کرمان موتوری ها در فروش پیکاپ T8 از مسیر بورس کالا شکست سنگینی خوردند. این خودروساز خصوصی هفته گذشته ابتدا ۱۰۰ دستگاه از پیکاپ حاضر در یبد محصولاتی خود را روانه تابلوی بورس کالا کرد.

کرمان موتوری ها این مجوز را گرفته بودند. تا چنانچه فروش ۱۰۰ دستگاه از پیکاپ T8 با اقبال مشتریان روبرو شد. علاوه بر این تعداد ۴۰۰ دستگاه دیگر از پیکاپ T8 را به وسیله اه م بورس در اختیار متقاضیان قرار دهند.

اما در نهایت تنها ۶ دستگاه پیکاپ T8 به کمک بورس کالا فروخته شد. تا این خودروساز خصوصی شکستی را در طرح فروش محصولاتش در کارنامه ثبت کند.

جدیدترین محصول خود را به صورت فروش فوق العاده

مدیران فروش کرمان موتکر برای اینکه شکست در این طرح فروش بورسی را به سرعت فراموش کنند، جدیدترین محصول خود را به صورت فروَش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار دادند.

پیکاپ T9 محصول جدید کرمان موتور است که در نمایشگاه خودروی تهران که چندی پیش در شهر آفتاب برگزار شده بود در تیررس نگاه متقاضیان خودرو به خصوص علاقمندان به خودروهای پیکاپ قرار گرفت.

کرمان موتور بعد از رایزنی با سازمان حمایت و کسب مجوز از مسئولان مربوطه در نهایت قیمت یک میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان را محصول جدید خود گذاشت. این طرح فروش به صورت فروق العاده برگزار می شود و پیکاپ T9 قرار است در بازه ۹۰روز به متقاضیان تحویل داده شود.

این پیکاپ در پنج رنگ سفید، ،مشکی، طوسی خاکستری، قرمز و آبی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

از برادر کوچکترش T8 گران تر است

قیمت پیکاپ T9 حدود ۳۰۰میلیون تومان از برادر کوچکترش T8 گران تر است. پیش بینی می شود قیمت بازاری پیکاپ T9 بیش از دو میلیارد تومان باشد.

این احتمال وجود دارد که کرمان موتور این محصول خود را با دو گیربکس اتوماتیک و دستی روانه بازار کند. البته هنوز مدیران این خودروساز در این مورد تصمیم نگرفته اند. پیکاپ T8 تنها با گیربکس دستی در بازار حاضر است.

اخبار منتشر شده نشان می دهد استقبال به گونه ای بوده که کرمان موتوری ها، تصمیم گرفته اند عرضه پیکاپ T9 را در اولین دور فروش افزایش دهند تا بتوانند به درخواست خرید تعداد بیشتری از متقاضیان این خودروی پیکاپ پاسخ دهند.

منبع: اقتصادنیوز

خودرو
شناسه : 409120
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا