قیمت و مشخصات تیپ جدید دنا پلاس اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو، مشخصات و قیمت رسمی تیپ جدید دنا پلاس را اعلام کرد. این خودرو دنا پلاس EF7 پلاس شش دنده دستی است که بزودی به بازار می آید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، دنا پلاس EF7 پلاس شش دنده دستی جایگزین دنا پلاس EF7 پنج دنده دستی در خط تولید خواهد شد. این خودرو به پیشرانه EF7 پلاس مجهز بوده که نمونه ارتقا یافته EF7 فعلی است. در این پیشرانه از زمان بندی متغییر سوپاپ ها به صورت دوگانه (DVVT) استفاده شده و اصلاح های ساختاری در این پیشرانه ملی رخ داده است. EF7 پلاس با حجم ۱۶۴۵ سی سی می تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند. گفته می شود که این پیشرانه مصرف سوخت و استهلاک کمتری را نسبت به نسخه قبلی دارد. همچنین جعبه دنده این خودرو از نوع ۶ سرعته دستی است که در دنا پلاس EF7 پلاس نصب می شود.

در جدول مشخصات تیپ جدید دنا پلاس، یعنی همان دنا پلاس EF7 پلاس شش دنده دستی، ویژگی هایی مانند دو کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، فرمان دی کات، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سر بالایی، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه ای، آنتن کوسه ای، آینه تاشو برقی و… در آن دیده می شود.

قیمت دنا پلاس EF7 پلاس شش دنده دستی ۵۵۱ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است. این خودرو با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به دست مشتریان می رسد. در حال حاضر تنها مشتریان دنا پلاس توربو دنده ای می توانند در صورت تمایل این خودرو را جهت تحویل انتخاب کنند.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 409367
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا