لیست فروشگاه‌های معتبر لوازم برق صنعتی در لاله زار تهران

افراد و شرکت‌های فعال در صنعت برق ممکن است همیشه به دنبال فروشگاه‌های معتبر لوازم برق صنعتی با سابقه و شهرتی درخشان باشند که محصولات با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهند.

بررسی تنوع محصولات، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و… در انتخاب فروشگاه‌های معتبر تجهیزات برق صنعتی در تهران ضروری هستند. اگر به دنبال فروشگاه‌های معتبر لوازم برق صنعتی در لاله زار تهران هستید؛ به شما اطمینان می‌دهیم در ادامه این محتوا به تمامی این موارد بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

۵ مورد از بهترین فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران

بهترین فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران از برندهای معتبر و معروف استفاده می‌کند؛ به طوری که مشتریان اطمینان دارند محصولاتی که خریداری می‌کنند؛ اصل و با کیفیت هستند. علاوه بر کیفیت، این فروشگاه‌ها قیمت‌های رقابتی نیز ارائه می‌دهند تا مشتریان از نظر اقتصادی نیز راضی باشند.

موارد زیر از جمله بهترین فروشگاه‌های لوازم برق صنعتی تهران هستند:

در ادامه به معرفی پنج فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران می‌پردازیم.

۱- آرک هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای با بیش از ده سال تجربه به عنوان نمایندگی اصلی و معتبر در لاله زار تهران از ارائه‌دهندگان برجسته تجهیزات برق صنعتی برند هیوندای با کیفیت بالا و خدمات منحصر به فرد است.

موارد زیر از محصولات این فروشگاه پخش‌کننده تجهیزات برق صنعتی می‌باشند:

  • کنتاکتور هیوندای
  • فیوز مینیاتوری هیوندای
  • محافظ جان هیوندای
  • بی متال هیوندای
  • کلید اتوماتیک هیوندای
  • کلید حرارتی هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای، علاوه بر برند هیوندای پخش کننده انواع برندهای معتبر دیگر مثل اشنایدر، زیمنس و… می‌باشد. همچنین به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های عرضه تجهیزات برق صنعتی و لوازم تابلو برق صنعتی در تهران با افتخار به مشتریان خود خدمات با کیفیت و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد.

با سابقه‌ای موفق در صنعت، آرک هیوندای دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه تجهیزات برق صنعتی است. پس از خرید نیز خدمات نصب و راه‌اندازی، تعمیرات و خدمات مشاوره فنی را به مشتریان ارائه می‌دهد تا آن‌ها از تجربه خریدی مطمئن و راحت برخوردار شوند.

بهترین فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران

۲- فامکو

فروشگاه فامکو به عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده و واردکننده محصولات صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این فروشگاه تحت نام شرکت فن آوران آریا فعالیت می‌کند و تضمین ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان خود را دارد.

فروشگاه فامکو انواع و اقسام محصولات صنعتی را ارائه می‌دهد؛ که به مشتریان امکان انتخاب از بین محصولات متنوع را با برندهای معتبر جهانی مانند: زیمنس، اشنایدر الکتریک و… می‌دهد.

همچنین هایپر صنعت فامکو پس از خرید، خدمات پس از فروش حرفه‌ای ارائه می‌دهد و به مشتریان در راه‌اندازی و استفاده از محصولات کمک می‌کند.

۳- آسام کالا

آسام کالا با سابقه ۱۵ ساله بزرگترین فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده محصولات اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برق صنعتی در تهران است. این مجموعه مشخصات زیر را پوشش می‌دهد:

  1. همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران به‌صورت رایگان
  2. تمامی کالاهای عرضه‌شده در این فروشگاه دارای گارانتی اصلی هستند.
  3. انجام پروژه‌های نصب انواع سیستم‌های اتوماسیون، PLC و مانیتور و تجهیزات صنعتی
  4. تنوع بسیار بالا در محصولات
  5. دارای قیمت‌هایی مناسب
  6. نصب تجهیزات رایگان برای مشتریان

انواع اینورتر، رله و کارت رله، خازن و بانک خازنی، ترانسمیتر فشار، لامپ و سوییچ، تابلو و تجهیزات و … تعدادی از محصولات فروشگاه آسام کالا هستند.

پخش کننده تجهیزات تابلو برق صنعتی در تهران

۴- الکتروشایلی

شرکت ایده‌گستر الکتروشایلی با سابقه‌ای برجسته در زمینه تامین تجهیزات برق صنعتی، لوازم تابلو برق صنعتی در تهران و اتوماسیون برقی یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این صنعت شناخته می‌شود. این شرکت موارد زیر را شامل می‌شود:

  • طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی با رعایت استانداردهای بین‌المللی
  • تامین‌کننده تجهیزات از برندهای معتبر جهانی همچون: ال اس الکتریک، چینت، اشنایدر الکتریک، زیمنس، سکومک، ABB و…
  • همکاری با صنایع مختلف از جمله: صنایع خودروسازی، صنایع دارویی و پزشکی، صنایع ساختمانی، نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت‌های آب و فاضلاب
  • تامین کننده انواع تجهیزات نظیر: کلید مینیاتوری، اینورتر، کلید اتوماتیک، کلید محافظ جان، کلید هوایی، کنتاکتور، چنج اور، بیمتال، خازن و…

این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند انتخاب شما در لیست فروشگاه لوازم برق صنعتی در تهران باشد.

۵- تسلا کالا

تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، تامین‌کننده انواع محصولات با قیمت منصفانه همراه با مشاوره فنی و تضمین‌کننده اصالت کالا است.

 فروشگاه اینترنتی تسلا کالا انواع تجهیزات برق صنعتی با برندهایی نظیر: فراکو آلمان، اشنایدر، هیوندای، زیمنس، یونلک، توان ره صنعت، زاویر و… را عرضه می‌کند.

محصولات در مرجع فروش آنلاین تجهیزات برق صنعتی تسلاکالا شامل موارد زیر است:

  • انواع خازن و تجهیزات بانک خازنی
  • انواع کنتاکتور، بیمتال و رله
  • انواع کلید اتوماتیک
  • انواع درایو
  • انواع سیم و کابل
  • انواع تابلو برق صنعتی

انتخاب بهترین فروشگاه لوازم برق صنعتی تهران

با توجه به مشخصات گفته شده آرک هیوندای، تسلا کالا، آسام کالا، الکتروشایلی و فامکو ۵ مورد از بهترین فروشگاه‌های لوازم برق صنعتی تهران هستند. این فروشگاه‌ها تامین کننده محصولات خود با برندهای معتبر جهانی هستند. از تجهیزات کوچک مانند: کلیدها و پریزها تا تجهیزات بزرگ مانند: تابلوهای برق و سیستم‌های اتوماسیون را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

ارائه خدمات پس از فروش از جمله: نصب و راه‌اندازی، تعمیرات و خدمات مشاوره نیز از مشخصات فروشگاه‌های گفته شده هستند.

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 409627
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا