پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا با گزارش انگلیسی در طرفداری

مانند هر سال که از نیمه‌های زمستان لیگ قهرمانان اروپا به اوج حساسیت خود می‌رسد، طی هفته‌های اخیر نیز چندین مسابقه جذاب از این مسابقات برگزار شده است. شب گذشته اینتر در دیداری حساس و نفس‌گیر موفق به شکست اتلتیکومادرید در خانه شد. امشب نیز دو تیم بحران زده‌ی ناپولی و بارسلونا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

شبکه اجتماعی طرفداری که حالا بیش از یک دهه از تاسیس آن می‌گذرد، از دیرباز تمرکز ویژه‌ای روی مسابقات فوتبال خارجی و بالاخص لیگ قهرمانان اروپا داشته است. در طرفداری با انجام مراحل قانونی، طی مدت اخیر اقدام به پخش زنده فوتبال روی صفحه اصلی سایت خود نموده‌ایم. مسابقات فوتبال در طرفداری با گزارش انگلیسی و عربی پخش می‌شود و کاربران قدیمی یا بازدیدکنندگان جدید، می‌توانند در کیفیت‌های مختلف به صورت نیم‌بها مسابقات را تماشا کنند.

به جز بازی ناپولی و بارسلونا که در طرفداری پخش زنده خواهد شد، امشب دو مسابقه دیگر را نیز در طرفداری پخش خواهیم کرد. یکی از این دو مسابقه، دیداری دیگر در لیگ قهرمانان بین پورتو و آرسنال و دیگری در لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و لوتون تاون است.

از امتیازاتی که طرفداری برای دنبال‌کنندگان خود قائل شده، این است که مسابقات مهم و جذاب فوتبال، پس از پایان بازی هم به صورت فول مچ با بالاترین کیفیت در دسترس خواهند بود.

ورزشی
شناسه : 409895
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا