شیر پاکتی در مدارس ابتدایی توزیع می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۱۰ میلیون پاکت شیر از آبان تاکنون در مدارس ابتدایی سراسر کشور در میان دانش آموزان ابتدایی توزیع شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  علی فرهادی امروز درباره توزیع شیر در مدارس کشور گفت. شیر مدارس پس از ۱۰سال تعطیلی به طور معجزه آسایی احیا شد. رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور به این موضوع تاکید داشتند. به خوبی هم پشتیبانی و حمایت کردند. این طرح را راه اندازی کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش افزود. بیش از ۱۱۰ میلیون پاکت شیر از آبان تاکنون میان دانش آموزان به غیر از مناطق یک، دو، سه، چهار، پنج و شش شهر تهران توزیع شده است.

فرهادی ادامه داد: به جز این چند منطقه در تهران، بقیه مدارس سراسر کشور تحت پوشش هستند. تعداد کمی از مناطق ۲ وعده اما در بقیه مدارس تعداد وعده‌های بیشتری شیر توزیع شده. جمع آنها ۱۱۰ میلیون پاکت شیر تا امروز بوده است.

سخنگوی آموزش و پرورش درباره روند ادامه این طرح در مهر ۱۴۰۳ گفت: این طرح برای سال آینده هم حداقل در مدارس ابتدایی ادامه خواهد داشت و اعتبارات هم در بودجه پیش بینی شده که طرح را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: توزیع شیر در مدارس به ویژه برای دانش آموزان ابتدایی و مناطق محروم طرح موفقی است که به دستور رییس جمهور از مناطق محروم آغاز شد و همه کشور را شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 409913
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا