در تمام محلات تهران ظرفیت ورزشی ایجاد می شود

شهردار پایتخت گفت: در تلاشیم تا در همه محلات ظرفیت‌های لازم برای ورزش‌های خاص و ورزش‌هایی که اشتیاق به آن‌ها بیشتر است را فراهم کنیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  اختتامیه دومین دوره رقابت‌های قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات کلانشهر‌ها عصر امروز با حضور وزیر ورزش، شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از ظرفیت‌های ورزشی که در تهران وجود دارد متعلق به مجموعه مدیریت شهری است و باز هم به همین میزان اکتفا نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم که در همه محلات ظرفیت‌های لازم برای ورزش‌های خاص و ورزش‌هایی که اشتیاق به آن‌ها بیشتراست را فراهم کنیم. همچنین دنبال می‌کنیم تا پایه ۳ مجموعه ورزشی بزرگ را در شهر تهران بگذاریم و در کنار آن کار دیگری که دولت انجام می‌دهد ایجاد یک ورزشگاه بزرگ ملی و فراملی در بخشی از تهران است تا بتوانیم ظرفیت‌های ورزشی تهران را افزایش دهیم.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم تا هم توسعه کمی و هم توسعه کیفی و تنوع فعالیت‌ها را داشته باشیم تا این ظرفیت عظیم خفته در متن جامعه را به عرصه و سطوح ملی و بین المللی بکشانیم و در سطح محلات خروجی و حاصل کار‌های ما در سلامت و نشاط و هویت بخشی و تعلق منطقه‌ای نمود داشته باشد و در سطح ملی شاهد شناخت استعداد‌ها و قهرمانان ملی و جهانی باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 409916
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا