این استان ها از شنبه بارانی می شوند

برای روزهای اوایل هفته آینده در تمامی مراکز کشور با شدت و ضعف بارش باران گزارش خواهد شد که در این میان شدت ریزش‌ها در نقاطی از استان‌های ساحلی کاسپین، مناطق مرکزی جنوب و شرق کشور شدت ریزش‌ها واقع خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، همانطور که در آخرین آپدیت الگوهای هواشناسی مشاهده می‌نمایید برای روزهای شنبه الی دوشنبه می‌توان گفت در کلیه مناطق کشور با شدت و ضعف شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

بنابراین باید گفت برای روزهای اوایل هفته آینده در تمامی مراکز کشور با شدت و ضعف بارش باران گزارش خواهد شد. در این میان شدت ریزش‌ها در نقاطی از استان‌های ساحلی کاسپین، مناطق مرکزی جنوب و شرق کشور شدت ریزش‌ها واقع خواهد.

شدت و اوج ریزش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، البرز ، تهران، مرکزی، قم، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان ،سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی واقع خواهد شد.

با توجه به کاهش محسوس دما انتظار داریم بارش‌ها در ارتفاع و مناطق سردسیر به صورت برف ریزش کند. این بارش برف در نقاطی از استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، قم، مرکزی، تهران، البرز، خراسان شمالی، ییلاقات مازندران و گیلان و گلستان نسبتا خوب ظاهر خواهد شد.

کاهش محسوس دمای هوا نیز برای هفته آینده در کلیه مناطق بین ۵ تا ۱۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

منبع: هواشناسی

 

عمومی
شناسه : 410065
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا