مسافران بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌ها نشوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده اما در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران ، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته وی ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کمال شهر ، حدفاصل حسین آباد تا مهرویلا و پل فردیس تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران گزارش شده است.

او می گوید: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، مازندران ، اردبیل، فارس ،خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد را شاهد هستیم. بنابراین مسافران از ترددهای غیر ضروری در این محورها پرهیز کرده و در صورت انجام حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 410301
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا