شرایط پیش فروش این خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

شرکت آرین موتور شرایط پیش فروش لاماری ایما را ویژه متقاضیان جدید این خودرو در سامانه یکپارچه اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت آرین موتور شرایط پیش فروش لاماری ایما را ویژه متقاضیان جدید این خودرو در سامانه یکپارچه اعلام کرد. این خودرو مدتی پیش در جریان مرحله دوم به متقاضیان جدید عرضه شده بود و مشتریان قادر به انتخاب آن بودند. اکنون آرین موتور مشتریان خود را برای ارائه پیش‌پرداخت و تکمیل ثبت‌نام فراخوان کرده است.

متقاضیان آرین موتور از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۸ اسفندماه تا پایان روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ فرصت دارند برای ثبت‌نام لاماری ایما و ارائه پیش‌پرداخت به وب‌سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه کنند. همچنین نوبت ثبت نام سایر مشتریان در سایت فروش آرین موتور درج شده است.

شرایط فروش لاماری ایما در اسفند ۱۴۰۲، از نوع پیش‌فروش است. طی این بخشنامه خودروها با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. قیمت خودروها در این بخشنامه غیرقطعی است و در زمان تحویل خودرو به مشتریان مشخص خواهد شد. سود مشارکت، سود انصراف و جریمه تأخیر نیز برای مشتریان آرین‌موتور در نظر گرفته شده است.

شرایط پیش فروش لاماری ایما،‌ اسفند ۱۴۰۲:

قیمت پیش‌پرداخت خودرو در این بخشنامه براساس قیمت فعلی لاماری ایما تعیین شده است. بنابراین تا زمان تحویل این خودرو در شش ماه دیگر (۱۲۰ روز کاری) قیمت نهایی این کراس‌اوور قطعا افزایش خواهد یافت.
پیش فروش لاماری ایما
لاماری ایما درحال‌حاضر یکی از موفق‌ترین کراس‌اوورهای کوچک بازار محسوب می‌شود. این خودرو به‌دلیل طراحی ظاهری جذاب و همچنین قیمت کمتر نسبت به سایر نسخه‌ها، موفق شده است تا فروش قابل قبولی را طی سال ۱۴۰۲ تجربه کند. فونیکس FX و تیگو ۷ پرو پرمیوم، دو رقیب جدی لاماری ایما در بازار ایران هستند.

دیجیاتو

 

 

خودرو
شناسه : 410434
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا